خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر عج سپاه استان قزوین:

شهید حججی رفت تا امنیت این خاک را استمرار بخشد/نمایندگان مردم در فکر عکس با نماینده استکبارند؟

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین اظهار کرد: شهبد حجی از فرزند خود گذشت تا نمایندگان مجلس ارمان های انقلاب را استمرار بخشند نه اینکه با نماینده استکبار عکس بگیرند.
کد خبر: ۸۹۰۲۴۲۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین صبح امروز در جلسه مجمع بسیجیان  استان قزوین که با حضور فرماندهان ووکارگروهان استان و نواحی برگزار شد،مقام شامخ شهدا به خصوص شهید محسن حجی را گرامیداشت.

وی در این مراسم بیان کرد: بسیج بعد از جنگ دفاع مقدس یک سازمان نبود بلکه به واسط تلاش رزمندگان و شهدا یک فرهنگ انقلابی تبدیل شد که لازمه جهت دادن به انقلاب و فرهنگی انقلابی باشد.

وی افزود: برخی بسیج را یک ضرورت لازم برای جنگ می دانستند که بعد از جنگ باید جمع شود در صورتی که این نوع نگاه در راستای کمرنگ شدت انقلاب بود که باور و نگاه خوب و مناسبی نیست.

بسیج سازندگی مبنای ارتقا فرهنگ اسلامی

این مقام مسئول در ادامه به بسیج سازندگی و اقدامات این سازمان اشاره کرد و گفت:  بسیج سازندگی سازمانی در کنار جهادکشاورزی یا سازمان مسکن نبود بلکه فلسفه عالی داشته بر مبنای ارتقا فرهنگ و ارتقا فرهنگ اسلامی و سیستم اجرایی و اینکه بسیج سازندگی نهادی است که اقتضایی عمل می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامرعج استان قزوین اذعان کرد: یکی از کارکردهای عالی وخوب بسیج سازندگی روحیه بخشی به مردم و روستائیان است.

سردار شاهرخی متذکر شد: برخی که در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند بعد از جنگ از طریق مراکز عالی صاحب تخصص شدن و با روحیه انقلابی در مراکز تصمیم گیری حضور پیدا کردند.

وی در ادامه به تعریف انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: تعریف انقلابی یعنی استفاده حداکثری از ظرفیت ها و سرمایه ها ولی نگاهی که انقلابی نباشد داری شروط است که این نوع نگاه مطلوب نیست.

فلسفه تشکیل بسیج استمرار بخشی به انقلاب است

این مقام مسئول تشریح کرد: فلسفه تشکیل بسیج استمرار حرکت و دفاع مردم از انقلاب است.

سردار شاهرخی بااشاره به مولفه های مجمع عالی بسیج بیان کرد: مجموعه متخصین این مجمع باید در کارهای خود به چند مولفه مهم توجه داشتهدباشند تاخروجی فوق العاده ای داشته باشد.

وی گفت: استحکام بخشی نظام و انقلاب در تمام عرصه ها؛ ترویج و استمرار تفکر انقلابی و بسیجی در بین متخصصین؛ بهره گیری از توان متخصصین برای تعلیق انقلاب اسلامی؛ جهت دهی انقلابی و مشارکت در بین تصمیم گیران انقلاب از جمله مولفه های مهم است.

استبار ستیزی ویژگی اصلی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین بااشاره به برخی از ویژگی های انقلاب اذعان کرد: استکبار ستیزی یکی از ویژگی های مهم انقلاب است.

این مقام مسئول متذکر شد: باتوجه به استکبار ستیز بودن انقلاب نمایندگان مجلسی که برخواسته از خون شهدا است در عکس گرفتن از نماینده استکبار از یکدیگر سبقت میگیرند.

سردار شاهرخی ادامه داد: این نمایندگان خلاف منصب خود عمل کردن و به خاطر کاری که کردن ایا از شهدا خجالت نمی کشند.

سردار شاهرخی با اشاره به شهادت شهبد مدافع حرم محسن حجی عنوان کرد: امثال شهید محسن حجی از زن و فرزند دوساله خود گذشتن تا نمایندگان با امنیتدر مجلس ارمان های انقلاب را ادامه دهند نه اینکه با نمایندگان استکبار عکس بگیرند و نظام را تحقیر کنند.

این مقام‌مسئول در ادامه به سند ننگین ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: وقتی سند۲۰۳۰ با مخالفت روبرو می شود اظهار میکنند که ببانیه است چرا باید دولت استکبار باید برای نظام جمهوری اسلامی تعین و تلکیف کند.

سردار شاهرخی با بیان فرمایشات رهبری معظم در این رابطه متذکر شد: رهبری معظم فرمودند ملت ایرانی ملتی کهن و باارزش است اگرتصمیم سازان نظام‌مواظب نباشند قطعن بسیج معترض خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: در انجام کارها باید به متن و روح کار توجه داشت چرا که روح کار باعث جهت دار شدن عمل می شود و روح کار باید به سمت انقلابی گری باشد.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها