خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

همانند شهدا با ایثار جانمان از انقلاب حفاظت می کنیم

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: خود همانند شهدا از این انقلاب دفاع خواهیم کرد و هر کجا به حضور رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) لازم باشد در آنجا حضور پیدا می کنیم .
کد خبر: ۸۹۰۳۰۳۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  در قزوین، هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جمع رزمندگان این تیپ با یادآوری رشادت ها و شجاعت های  رزمندگان هشت ساله دفاع مقدس بیان کرد: کسانی در کنار ما هستند که در جنگ تحمیلی  هشت ساله تمام توان خود را در راه اسلام و سربلندی ایران عزیز فدا کردند تا انقلاب و دستاوردهای آن حفظ  شود و ایران اسلامی با عزت و اقتدار بماند.

وی با اشاره به حوادث چند ساله اخیر در منطقه و هجوم دوباره استکبار و حامیان آنان جهت ضربه زدن به آرمانها ، دستاوردهای انقلاب اسلامی  و جبهه مقاومت تصریح کرد: دشمن با  براه انداختن جنگ های نیابتی در صدد ضربه زدن به این جبهه است  اما باید بداند ما هوشیار هستیم و نقشه های شوم آنان راخنثی می کنیم .

فرمانده تیپ 82 افزود: امروز کسانی که جهت تقویت جبهه مقاومت در سوریه و عراق حضور دارند رزمندگانی هستند که نه دوران انقلاب و نه جنگ تحمیلی را درک کردند اما مثل رزمندگان دفاع مقدس تمام توان خود را برای تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی بکار گرفتند .

هاشم آذربایجانی رزمندگان را به ایثار و از خود گذشتگی  رزمندگان در عراق و سوریه  گوشزد کرد و گفت : ما مدیون خون شهدا و خانوده آنان هستیم و همان گونه که تا به  امروز در  تمام صحنه ها  انقلاب حضور داشتیم و از دستاوردهای این انقلاب پاسداری کردیم همواره با ایثار و دادن جان خود همانند شهدا از این انقلاب دفاع خواهیم کرد و هر کجا به حضور رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) لازم باشد در آنجا حضور پیدا می کنیم .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها