خبرهای داغ:
با حضور فرماندار سرخه؛

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان سرخه برگزار شد+ عکس

آیین تجلیل و تقدیر از خبرنگاران شهرستان سرخه با حضور مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه، معاون و خبرنگاران در سالن فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۶۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه،آیین تجلیل و تقدیر از خبرنگاران شهرستان سرخه با حضور مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه، معاون و خبرنگاران در سالن فرمانداری برگزار شد.

ذر این آیینمویدی زاده ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران نسبت به همه امور حساسیت دارند ولی در مورد خودشان چیزی نمی گویند و این نشان از تقوا و علاقه آنها به این حرفه است. خبرنگاران در موارد بحرانی و شرایط سخت در جاهایی که امور باید پیگیری شود در صحنه حاضر می شوند و نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز خبرنگاران زیادی در میدان جنگ حضور داشتند که ما از آن دوران 144 خبرنگار شهید و 50 جانباز داشته ایم. امروز عصر ارتباطات است و با ظهور فضاهای مجازی نقش حوزه های اطلاع رسانی خاص تر می شود و حتی در رسانه های خارجی که مقید به زمان خاص هستند، بخشی به عنوان خودتان خبرنگار خودتان باشید دارند.

فرماندار سرخه خاطر نشان کرد: اگر اطلاع رسانی نباشد مسولین ما نخواهند توانست به مطالبات مردم رسیدگی نمایند و ارتباط متقابل بین مردم و برنامه ریزان از اهمیت خاصی برخوردار است. خبرنگاران علی رغم سختی کار وارد این حرفه می شوند و از خصوصیات آن ها می توان به مواردی چون ذوق، استعداد، هنر شنیدن، هنر انتقاد، حساسیت نسبت به محیط پیرامون و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

وی افزود: اخلاق اجتماعی یکی از ویژگی های بارز این گروه است که ضمن در نظر گرفتن منافع شخصی برای منافع جمعی و رساندن اطلاعات به مردم نیز اهمیت زیادی قائل هستند و این افراد اجر و قرب والایی در جامعه و در نزد مردم دارند و اقدامات آنها پایدار خواهد بود چون نفع مردم برایشان در اولویت است در حالی جز مشاغل پرخطر دنیا محسوب می شود.

مویدی زاده گفت: یکی از ارکان نظام رسانه می باشد چون اگر رسانه نباشد پیشرفتی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا اتفاقاتی که در زیر پوست و بدنه جامعه رخ می دهد از طریق رسانه منتقل می شود.

وی با تاکید بر بیان مسائل موجود در شهرستان سرخه توسط خبرنگاران گفت: حساسیت ها که از طریق خبرنگاران به مسولین منتقل می شود زمینه حل مشکلات سرخه را فراهم خواهد کرد. همچنین پیشنهاد داد جلساتی به فاصله 45 روز یکبار در فرمانداری سرخه بین خبرنگاران و فرماندار به منظور حل مسائل شهرستان برقرار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها