خبرهای داغ:
توسط معاون رسانه ملی انجام شد:

قدردانی از ربع قرن همراهی رسانه ای نماینده ولی فقیه در استان سمنان

معاون رسانه ملی از نماینده ولی فقیه در استان سمنان به پاس سال ها فعالیت دینی ، انقلابی و اعتقادی در این استان و 25 سال همراهی با رسانه استان سمنان در ترویج معارف دینی قدردانی کرد .
کد خبر: ۸۹۰۳۲۶۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، دکتر علی دارابی امروز به نمایندگی از مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز سمنان به پاس یک عمر همراهی آیت الله سید محمد شاهچراغی با رسانه و بیان احکام و معارف دینی اهدای لوح سپاس از وی قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان هم با تبریک 24 ساعته شدن سیمای استانی و تشکر از تلاش های مسئولان و کارکنان صداوسیمای مرکز سمنان گفت : استان سمنان از افتخار پذیرایی از زائران حرم رضوی برخوردار است و این مزیت در کنار آستان شریف امامزادگان، از محاسن بی بدیل این استان است.

آیت الله شاهچراغی که نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم هست ، به فرهنگ دینی و باورهای ولایی و مذهبی عمیق مردم استان سمنان اشاره کرد و گفت : کارکنان خدوم صداوسیمای استان نیز از جمع همین مردمان فهیم و با روحیه خودباوری و تلاش به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند.

دکتر علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی نیز در این نشست با قدرشناسی از توجهات پدرانه نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت مدبرانه استاندار سمنان گفت : مسئولان ارشد این استان از پشتوانه مستحکم صداوسیما در پیشبرد برنامه ها و خدمت مطلوب به مردم برخوردارند.

در مراسم قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، استاندار سمنان ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و جمعی از معاونان و مدیران این مرکز حضور داشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها