خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

سپاه با انقلاب تعریف و شناخته می‌شود/ دشمن به دنبال مشروعیت‌زدایی و اعتمادزدایی از سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سپاه نهادی است که با انقلاب تعریف می شود و با انقلاب شناخته می شود و هیچ‌گاه جدای از انقلاب اسلامی قابل شناخت و معرفت نیست.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۸۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
سپاه با انقلاب تعریف و با آن شناخته می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که در مجتمع انصار برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهادی است که از انقلاب برخاسته و همراه با انقلاب و در مقابل دشمنان استوار و پاینده است.

وی گفت: سپاه نهادی است که با انقلاب تعریف می شود و با انقلاب شناخته می شود و هیچ گاه جدای از انقلاب اسلامی قابل شناخت و معرفت نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) ابراز داشت: سپاه نهادی است که توسط معمار انقلاب امام خمینی(ره) تاسیس شد و برای حفظ و حراست از انقلاب، ولایت و ارزش های انقلاب است و از همین رو است که دشمنان انقلاب این رکن رکین را مورد هجمه قرار می دهند.

وی ادامه داد: همان طور که دشمنان ولایت را که ستون فقرات حکومت و مغز و فکر و قلب حکومت است مورد هجمه قرار می دهند و سعی می کنند در مقابل ولایت فقیه مشروعیت زدایی و مقبولیت زدایی کند و در مرحله ای اعتمادزدایی کند، در مورد سپاه نیز اینگونه است چرا که سپاه از انقلاب برخاسته و از دل انقلاب و مردم به وجود آمده است.

گنجعلی عنوان کرد: دشمنان سعی می کند از سپاه نیز مشروعیت زدایی و مقبولیت زدایی و اعتبارزدایی و اعتمادزدایی کنند و مشروعیت سپاه را زیر سوال ببرند و آن را مقطعی بدانند و می‌خواهند سپاه ماموریت خود را به دیگر ارگان‌های نظامی محول کند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد اعتماد مردم را نسبت به سپاه کاهش دهد، ابراز داشت: فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید دارند بر اینکه سپاه باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کند و این ارتباط همواره بوده و هست و خواهد بود.

* شهید «حججی» با شهادتش اعتبار حکومت اسلامی و ولایی ایران را جهانی کرد 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان محرومیت زدایی را یکی دیگر از رسالت‌های سپاه خواند و تصریح کرد: در عرصه هایی که سپاه می تواند حضور پیدا کند باید با تمام توان با نیروی انسانی خود حضور یابد.

وی با اشاره به 30 مرداد ماه روز جهانی تکریم مساجد عنوان کرد: حضور ما پاسداران و روحانیون و حضور مسئولین به ویژه روحانیون و فرماندهان و کسانی که در سپاه نقش های مدیریتی دارند و نیز آحاد پاسداران باید در مساجد بیشتر باشد و بهترین نوع ارتباط را با مردم برقرار کنیم.

گنجعلی با تأکید بر اینکه این حضور باید دائمی باشد، گفت: بسیاری از هیئت امنای مساجد از بازنشستگان سپاه هستند.

وی تاکید کرد: جشنواره مالک اشتر و موضوع اشراف را به همه منتخبین تبریک می گویم، همه معاونت ها و مدیران و فرماندهان و آحاد در این عرصه برتر هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هر کسی که به رسالت خود عمل کند چه به چشم بیاید و چه نیاید برنده است، در واقع در عرصه خدمت هر کس به رسالت خود عمل کرده باشد هم در دنیا و هم در آخرت برنده است.

وی با اشاره به اتفاقات مجلس و بی اعتمادی که در بین مردم به وجود آمد که چه کسانی را انتخاب کردند، گفت: شهید «حججی» با شهادتش همه اینها را بر ملا کرد و مردم را به عرصه آورده و اعتبار حکومت اسلامی و ولایی ایران را جهانی کرد و برگرداند و روحیه شهادت طلبی را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات