خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد:

اعزام کاروان بسیج پیشکسوتان و ورزشکاران به راهیان نور غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین از اعزام بسیج ورزشکاران و پیشکسوتان به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۴۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ  پاسدار داوود بهرامی  در گفتگو با خبرنگار بسیج  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا  و سالروز ورود ازاد گان به میهن اسلامی گفت: شهدا شمع محفل بشریتند و انقلاب اسلامی با رشادتهای فراوانی به دست آمده که این ایثار و بزرگ منشی مردان و زنان این سرزمین باید به نسل های آینده منتقل شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال دومین اعزام کاروان راهیان نور را انجام دادیم که مرحله اول بسیج ادارات  و هم اکنون بسیج پیشکسوتان و ورزشکاران  را به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین  یاد آور شد: این کار بزرگ فرهنگی در سال های گذشته نیز انجام شده و برای استفاده بهتر این عزیزان از روایان و پیشکسوتانی که در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بودند استفاده کرده تا بتوانیم  انتقال مفاهیم را بهتر و پر بار تر انجام دهیم.

بهرامی ضمن هدفمندی کار بزرگ فرهنگی راهیان نور گفت: شناخت رنج ها و درد های یک ملت برای ایستادگی بهترین بازدارندگی برای نسل جدید و آینده است زیرا هرچه درد ها و رنج ها را فراموش  تاریخ آن را با گونه ای دیگر و زیان بار تر گوشزد خواهد کرد.

وی در خصوص استقبال مردم جهت بازدید از مناطق عملیاتی  که محل رشادتهای شهدا و رزمندگان بوده است گفت: خوشبختانه استقبال مردمی بسیار خوب بوده  و بسیاری از مردم بزرگوار هم به دلیل امکانات محدود ما شرایط برای اعزام انها مهیا نشده است اما بر اساس سهمیه ای که داریم سعی کردیم به نحو احسن انجام تکلیف کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) در پایان ضمن قدر دانی از همه دست اندکاران و نیروهای انقلابی  گفت:  اعزام کاروان راهیان نور و اشنایی نسل جدید و یاد آوری  درد ها و رنج های ملت برای حفظ انقلاب یک کار تمیز فرهنگی و نمونه بارز فرمان اتش به اختیار است.

1002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها