خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

افزایش 30 درصدی ارائه خدمات عمرانی در روستاها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به روستاها در سال جاری از 20 به 30 درصد افزایش یافته است، گفت: دهیاری‌ها در روستاها باید برای ایجاد اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی اطلاع‌رسانی کنند.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به خبرگزاری بسیج در قزوین، ، علی فرخزاد در ستاد بزرگداشت هفته دولت که صبح امروز(شنبه) در سالن جلسات استاندار قزوین با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در هفته دولت فرهنگ‌سازی در بین اعضای دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم است که تبیین می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت بیشتر برنامه‌ها به سمت افتتاح و کلنگ‌زنی معطوف شده است که امیدواریم با پیشنهادات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برنامه‌های متفاوتی برای این هفته در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از اقدامات مهمی که باید در هفته دولت بیشتر مورد توجه قرار گیرد، محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است.

فرخزاد با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به روستاها در سال جاری از 20 به 30 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: دهیاری‌ها در روستاها برای ایجاد اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی باید اطلاع‌رسانی کنند و این مهم از سوی بخشداری در روستاها و فرمانداری‌ها تبیین شود.

این مسؤول تصریح کرد: ارائه تسهیلات با بهره کم جهت توسعه رونق تولید برای روستاییان باید نسبت به سال گذشته پررنگ تر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: با توجه به استقرار جدید شورا در شهرها و روستاها باید اقدامات جدیدی در دستور کار آن‌ها قرار گیرد تا شاهد تبیین و رونق اشتغال در جامعه باشیم.

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها