اردوی تفریحی یک روزه ویژه حلقه های صالحین با حضور اصحاب رسانه بسیجی شهرستان میناب و مسئول بیسج رسانه استان هرمزگان در مجتمع تفریحی سیاحتی آبگرم گنو برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۵۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مرتضی پیروی منش مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان در حاشیه این اردو در جمع اصحاب رسانه میناب گفت: این اردو با حضور اعضای فعال حلقه صالحین بسیج شهرستان میناب و به منظور ایجاد روحیه ای با نشاط در اصحاب رسانه بسیجی شهرستان میناب برگزار شده است.

ابولحسن زاهدی مسئول بسیج رسانه شهرستان میناب گفت:رسالت بسیج رسانه دفاع و ترویج آرمان های امام خمینی (ره) و برخوردار نظامی منسجم ،تعالی بخش ، بصیرت آفرین و مهارت افزا است.

مسئول بسیج رسانه شهرستان میناب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی ، اسوه برجسته اصاحب رسانه کشور و سالروز شهادت شهید بسیجی یوسف دقت اظهار داشت:شهید دقت ازشهدای شاخص بسیج استان هرمزگان بوده که در تاریخ ۲۰ مرداد سال ۱۳۶۰ توسط گروه ترور منافقین کوردل به شهادت رسیده .

وی با اشاره به کمک به حقوق جامعه اسلامی با پیاده سازی اهداف و آرمان های انقلابی و منویات امام خامنه ای(ره) که از اهداف بسیج رسانه می باشد بیان داشت:امیدواریم خبرنگاران بسیجی در استان و شهرستان میناب به دنبال تربیت کادر آموزش رسانه ای با کیفیت بخشی و تنوع در جذابیت های خبری باشند.

وی بیان داشت:بسیج در عرصه رسانه با‌‌ همان روحیه بسیجی می‌تواند در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی عمل نماید و خبر نگاران بسیجی در شهرستان میناب می توانند با وجود ظرفیت های بالا ی شهرستان میناب در نشان دادن این پتانسیل ها و ظرفیت ها نقش سازده ایی را در پیشرفت  شهرستان میناب در استان و کشور ایفا نماید.

زاهدی تاکید کرد:تفکر بسیجی در رسانه از اثرگذاری دو چندانی برخوردار خواهد بود.

در این اردوی یکروزه علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، جلسه حلقه صالحین نیز برگزار شد.

این اردوی تفریحی با همکاری سپاه شهرستان میناب، بسیج رسانه استان هرمزگان و شهرستان و روابط عمومی سپاه میناب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات