فرمانده سپاه طرقبه شاندیز تاکید کرد؛

لزوم بازنگری در کارگروه مشورتی زنان طرقبه شاندیز برای جلوگیری از جولان فمینیسم

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز نسبت به لزوم بازنگری در کارگروه مشورتی زنان طرقبه شاندیز برای جلوگیری از جولان فمینیسم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۴۴۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ قدیر اسدزاده فرمانده سپاه بینالود( طرقبه شاندیز) در شورای اداری شهرستان با اشاره به افتتاحیه کارگروه مشورتی زنان شهرستان طرقبه شاندیز گفت: تنها صحبت‌های خوبی در این باره شد که باید دید در عمل نیز قابلیت اجرایی شدن را دارد یا خیر؟

وی ضمن تأکید بر توجیه نبودن طرح افزود: برای مشورت و توجیه اعضا می بایست مانند سایر اقدامات در شورای تأمین شهرستان مطرح شود.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز اظهار کرد: قبل از افتتاح چنین کارگروه هایی باید بر بومی بودن اعضای این کارگروه از شهرستان طرقبه شاندیز تأکید شود و اعتراض داریم با وجود افراد نخبه و چهره های فرهنگی افرادی معرفی شده اند برای حضور در این کارگروه که بومی شهرستان نیستند لذا نیاز است طرح و افراد حاضر دراین کارگروه نیز بازنگری شود.

سرهنگ اسدزاده تصریح کرد: افرادی که اندیشه های فمینیستی دارند در این لیست حضور دارند و ادعا می‌کنند که در ایران مقابل ظلم به زنان ایستادگی می کنند؛ که اصلا صحیح نیست و باید برای جلوگیری از جولان اندیشه های غربی با مشورت و همفکری چنین کارگروه‌هایی ایجاد شود.

وی افزود: مقایسه این کارگروه با با پارلمان‌های غربی کشورها و دولت های خارجی اصلا صلاح نیست و گفتنی است اکثریت معرفی شده برای لیست ارائه شده در کارگروه متعلق به یک جناح خاصی است بر همین اساس نیاز است فضا برای حضور افراد و سایر سلایق مهیا شود.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز گفت: مشخص نیست که این کارگروه دولتی است یا مردم نهاد و همچنین کامل و مشخص تصمیم گیری در باره دیگر جزئیات آن نشده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه نیز همراه با دولت برای رفع مشکلات مردم و کشور و همچنین با آگاهی بیشتر حضور دارد تا انشالله دولت در صحنه عمل نتیجه گیری بهتر را داشته باشد.

 

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها