خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فامنین تأکید کرد

ضرورت تبیین درست حوادث دهه 60 برای نسل جوان/منافقین با تحریف اسلام به دنبال اهداف غیراسلامی بودند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین با تأکید بر ضرورت تبیین درست حوادث و اتفاقات دهه 60 برای نسل های سوم و چهارم انقلاب گفت: منافقین با تحریف اسلام به دنبال اهداف غیر اسلامی بودند که در این مسیر از تمام تلاش ها و امکانات و فضای حاکم بر جامعه در دهه 60 استفاده کردند.
کد خبر: ۸۹۰۴۶۵۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

ضرورت تبیین درست حوادث دهه 60 برای نسل جوان/منافقین با تحریف اسلام به دنبال اهداف غیراسلامی بودند

حسین محققی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: تحریف اسلام و رسیدن به مقاصد شوم و قدرت ظاهری از اهداف منافقان بود که با هوشیاری مردم همیشه در صحنه و رهبری خدایی حضرت امام(ره) در رسیدن به این اهداف ناکام ماندند و نقشه حامیان آنها برای سایر قدرت ها و کشورهای دیگر فاش شد.

وی با تشریح ساختار و نحوه شکل‌گیری سازمان مجاهدین خلق گفت: این سازمان ابتدا با سر دادن شعرهایی به ظاهر مناسب در حمایت از مردم و جوانان و گرفتن حقوق آنها از نظام حاکم شکل گرفت و بعد از قدرت یافتن قصد براندازی نظام تازه تاسیس اسلامی و تعیین و تغییر مدیران و مسئولان بالادستی نظام را داشتند و دراین راه برخی اوقات حرف های خود را توسط بعضی از روحانیون شاخص دهه 60 به گوش امام راحل می رساندند.

وی در ادامه گفت: منافقان بعد از انقلاب با شهادت بالغ بر 17 هزار نفر از مردم و مسئولان و دانشمندان و دیگر اقشار بی‌پناه کشور و همچنین همدستی با رژیم متجاوز بعثی در جنگ تحمیلی، اندیشه و باطن پلید خود را به ایران و جهانیان نشان دادند و بیش از پیش منفور شدند.

جانشین سپاه ناحیه فامنین افزود: منافقین با تحریف اسلام به دنبال اهداف غیر اسلامی بودند که در این مسیر از تمام تلاش ها و امکانات و فضای حاکم بر جامعه در دهه60 استفاده کردند تا اقشار مختلف را جذب و در رسیدن به اهداف غیر اسلامی خود از آنها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: تبیین درست حوادث و اتفاقات دهه 60برای نسل های سوم و چهارم انقلاب ضرورت ویژه ای دارد، چرا که با این تبیین درست می توان شالوده فکری جوانان و نوجوانان را مطابق فکر شهدا و امام شهدا شکل داد و برای شناخت هر چه بهتر احزاب و گروه ها و حتی شخصیت های زمان انقلاب راهنمای آنها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات