خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی ااداره کل آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد:

راهیابی 3 فیلم از دانش آموزان استان به جشنواره بین المللی فیلم رشد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین از راهیابی 3 فیلم از دانش آموزان استان به چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، 3 فیلم از دانش آموزان استان به چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد راه پیدا نمود.
حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در این باره گفت: در آبان ماه سال جاری، چهل و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور فیلم های برگزیده دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز در تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این دوره از جشنواره، فیلم های "لطفا با لبخند وارد شوید" کاری از راضیه بدرخانی از دبیرستان شاهد مهدیه شهرستان البرز، فیلم "سفر سبز" ساخته مهدیه گودرزوند چگینی از دبیرستان سعادت 2 ناحیه دو قزوین و فیلم "پرکاه روی آب" اثری از سالار صفدری از دبیرستان شهید بابایی2 ناحیه یک قزوین به این جشنواره دعوت شده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: این سه فیلم ارسالی به دبیرخانه کشوری، پس از داوری اولیه به صورت غیرحضوری توسط داوران جشنواره، در صورت کسب امتیازهای لازم در جشنواره آبان ماه به نمایش درخواهند آمد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها