خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین:

جریان انقلاب حاضر نیست قدمی از آرمانهای امام عقب برود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: در حال حاضر دو جریان انقلابی و غیرانقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مقابل هم قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی شب گذشته در دیدار با امام جمعه شهر آبیک و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر به همراه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین و اعضای ستاد نماز جمعه استان در دفتر امام جمعه شهر آبیک اظهار داشت: با توجه به تصویب قانون حمایت از آمران باید از ظرفیت این قانون به نحو احسن استفاده کنیم گرچه مزاحمت‌ها و مقاومت‌هایی هم وجود دارد.
وی افزود: قانون آمران به معروف، فرصت‌های فوق‌ العاده ای را در اختیار جریان انقلابی نظام گذاشته و باید به درستی در مناطق و مراکز مختلف هدایت و پیاده‌سازی شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین ادامه داد: علاوه بر امام جمعه مسئولان اجرایی و قضایی عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند که حق تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در زمینه‌های مختلف را دارند.
کاظمی اضافه کرد: شهرستان آبیک هم با موضوعات کلان و خرد مواجه است که باید این موضوعات پیگیری و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم انجام گرفته و امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان اقامه شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو جریان انقلابی و غیرانقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مقابل هم قرار گرفته‌اند.
این مسؤول تصریح کرد: جریان انقلابی محکم ایستاده و حاضر نیست قدمی از راه و خط امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری عقب‌نشینی کند؛ از سویی دیگر جریان غیرانقلابی با بیگانگان همراهی و همگامی می‌کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین افزود: مرزبندی‌های سیاسی دور کردن اذهان ملت از واقعیت‌هایی است که در متن جامعه با آن مواجه هستیم.
کاظمی ادامه داد: ظاهر قصه کودتای 28 مرداد انگلیسی بود اما با بررسی عمق موضوع متوجه نقش آمریکایی ها و نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها در این کودتا می‌شویم که امروز هم موضوع همین وجود دارد و تاریخ تکرار می‌شود.
وی امام جمعه شهر آبیک را امامی بصیر و انقلابی دانست و اضافه کرد: ایشان به سادگی از کنار جریان‌های نفوذی که دقیقا همراه و همنوا با غربی‌ها و سکولار در شهرستان آبیک هستند، عبور نکرده، بی‌تفاوت نبوده و فریاد می‌زند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: منصفانه باید گفت که امام جمعه شهر آبیک در موقعیت‌ها و فرصت‌های مختلف جانانه به بهترین وجه ورود پیدا کرده‌اند که بنای مجموعه امامت نهاد نماز جمعه و امامت جمعه قزوین هم پشتیبانی قاطع از ایشان است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین وجود حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک را نعمتی بزرگ ذکر و بیان کرد: گرچه در استان ائمه جمعه فراوانی داریم که در زمینه‌های مختلف صاحب سخن و عمل هستند اما حد و جایگاه امام جمعه شهر آبیک در زمینه شناخت درد مردم، راه انقلاب، مبانی انقلاب و امامین انقلاب و به موقع عمل کردن بسیار والا بوده که امیدواریم خداوند جان ایشان را سلامت بدارد و سایه ایشان بر ما مستدام باشد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها