خبرهای داغ:

قاسمی نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» را به شهید «حججی» اهدا کرد

کارگردان تئاتر ملایری در اقدامی اجرای کامل نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» را به شهید «محسن حججی» اهدا کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

قاسمی نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» را به شهید «حججی» اهدا کردمحمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به نمایشنامه «آبی‌ترین آسمانی زمین» اظهار داشت: این نمایشنامه در مورد مدافعین حرم است.

وی گفت: این نمایش با بازی چهار بازیگر خوب تئاتر در سالن استاد محمد پردیس تهران در حال اجرا است و ما تصمیم گرفتیم اجرای خود را به شهید «حججی» تقدیم کنیم.

این هنرمند ملایر با بیان اینکه این نمایش در چندین جشنواره کشوری حائز مقام شده است، افزود: از جمله این جشنواره‌ها می‌توان به جشنواره مرصاد، جشنواره مقاومت و چند جشنواره دیگر اشاره کرد که مقام‌های اول کارگردانی و بازیگری طراحی صحنه را نام برد و در این جشنواره‌ها هشت عنوان برتر را کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشنامه پر اجراترین نمایشنامه در تاریخ اجراهای تهران بوده است، افزود: کمتر از 6 ماه 70 روز اجرا داشته‌ایم و در شهرهای مختلف از جمله گلستان، خرمشهر، اندیمشک، کرمانشاه، شیراز و... دعوت شده و برنامه اجرا کردیم و بعد از تهران نیز 12 روز در اصفهان اجرا خواهیم داشت.

قاسمی با اشاره به عدم حمایت مسئولین استان همدان برای اجرای این نمایش در استان گفت: این نمایشنامه منتخب شده برای فستیوال آنتالیا نیز بوده و امیدوارم مسئولین استان همدان و سپاه استان برای اجرا در همدان به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات