خبرهای داغ:
یادداشت/صادق چگینی:

اخلاقی که آدمی را از فرش به عرش می رساند

شهید محمد ذوالفقاری متولد قزوین که در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید از شهدای بزرگ شهر قزوین که تا به امروز ناشناخته برای نسل جوان مانده است.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۱۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید محمد ذوالفقاری متولد قزوین که در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید از شهدای بزرگ شهر قزوین که تا به امروز ناشناخته برای نسل جوان مانده است.
خبرگزاری بسیج به بیان خاطره ای به نقل قول از مادر شهید اشاره می کند که برای مخاطبان و مسوولان می تواند تلنگوری باشد که دنیا و آخرت را به راحتی سبک و سنگین کنند.
وقتی خبر بازگشت شهید پس از سی و یک سال به مادرش داده شد به بیان خاطراتی از شهید پرداخت که از نظر مخاطبان می گذرد.
مادر شهید گفت: وقتی قصد اعزام داشتند و برای عملیات آماده می شدند یک جفت پوتین پاره آوردند و گفتند اینها را بدوزیم ، به او گفتم: مادر چرا پوتین نو را نمی پوشی؟ گفت: نمی خواهم اگر اسیر یا شهید شدم این پوتین که بیت المال هست دست دشمن بیفتد.
وقتی این خاطرات را بیان می کردند تحلیلی به ذهنم چگونه است که شهدا حتی حاضر شدند جان بدهند و سر هایشان بر روی نیزه رود اما بند پوتین خود را که بیت المال است به دشمن ندهند. به راستی چه مکتبی دارد حسین که مردانی از جنس آسمان پرورش دهند تا قافله نور را به دست صاحب حقیقی نهضت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برساند.
وقتی تخلفات میلیاردی و ریخت و پاش های میلیاردی برخی از انسانهای بی تعهد را در مدیریت انقلاب مشاهده می کنیم تنها راه را بردن شکایت خود نزد شهدا می دانیم.
1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها