خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

حق شهید رجایی در قزوین ادا نشده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: یکی از افتخارات بزرگ مردم قزوین این می‌باشد که زادگاه شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور در این شهرست ولی تاکنون حق این شهید ادا نشده است.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۴۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه ستاد هفته دولت بنیاد استان گفت: یکی از افتخارات بزرگ مردم قزوین این می‌باشد که زادگاه شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهور در این شهر است که تاکنون حق این شهید ادا نشده است.
وی افزود: نه تنها مسوولان استانی بلکه مدیران کشوری نیز بایستی اهتمام جدی و ویژه در جهت معرفی و تبیین سیره شهید رجایی در ابعاد مختلف به آحاد جامعه داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در این راستا مدیران استان قزوین می‌بایستی توجه ویژه به این مهم داشته و با اجرای برنامه‌های مناسب و تولیدات فرهنگی و هنری، ابعاد مختلف شخصیت شهید رجایی را به نسل امروز و فردای جامعه معرفی نمایند.
حقایق‌پور در خصوص تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت شهید رجایی گفت: زمینه‌ی ساخت فیلم سینمایی زندگی این شهید بزرگوار فراهم شده ولی ابعاد زندگانی این شهید به قدری گسترده است که قابلیت تولید سریال در قسمت‌های مختلف را دارد.
وی افزود: در تحقق این مهم می‌بایستی صدا و سیما و مدیران مرتبط استان قزوین همت کرده تا نسبت به تولید فیلم و سریال مناسب پیرامون شخصیت این شهید اقدامات لازم انجام شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: هفته دولت همزمان با سالروز شهادت تنها رئیس‌جمهور شهید ملی و فرا ملی محمدعلی رجایی، شهید دکتر محمدجواد باهنر نخست‌وزیر و 60 شهید کارمند استان قزوین می‌باشد.
این مسوول افزود: برپایی نمایشگاه، انتشار ویژه‌نامه و برگزاری یادواره و انجام تبلیغات مناسب در سطح شهر از جمله برنامه‌های بنیاد با محوریت شهید رجایی در هفته دولت است.
وی گفت: همچنین در ایام هفته دولت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت تدبیر و امید و عملکرد مقایسه‌ای این نهاد در دولت یازدهم با دولت قبل در قالب نمایشگاه و تبلیغات در سطح شهرستان‌های استان قزوین انجام خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: از دیگر برنامه‌های بنیاد برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح سپاس دیدار با ایثارگران، به همراه سایر دستگاه‌های دولتی از خانواده‌های شهدای کارمند استان قزوین می‌باشد.
حقایق‌پور افزود: همچنین براساس برنامه‌ریزی انجام شده و ابلاغ به هر یک از دستگاه‌های دولتی، برنامه تجلیل از کارمندان ایثارگر توسط این نهادها برگزار می‌شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها