خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده سابق مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی دادن رای اعتماد نمایندگان به وزرای کابینه پیشنهادی را مبنی بر چهار نکته کلیدی دانست و نسبت به تغییر افراد در کابینه ابراز کرد که تغییر در وزرای بعید و دور از انتظار است چرا که هر دو طرف، هم دولت و هم وزرا برای ادامه راه به یکدیگر نیاز دارند.
کد خبر: ۸۹۰۶۴۵۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص کابینه پیشنهادی رییس جمهور و رای اعتماد نمایندگان مجلس به این کابینه اظهار کرد: اولین بحث، کارآمدی افراد است که نمایندگان باید به آن توجه کنند و به گفته مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را در نظر داشته باشند. دوم؛ توجه به سرمایه داری آنها، که اگر سرمایه دار باشند مسلما وقتشان بر سر ثروتشان تلف می شود و فرصتی برای رسیدگی به امور باقی نمی ماند، حتی اگر مصوبه ای را هم به تصویب برسانند در جهت منافع و سودآوری شرکت های خودشان خواهد بود.
حسینی در ادامه تبیین کرد: نکته سوم توجه داشتن به این است که آیا اهل استقامتند و یا ترسویی که با یک تشر آمریکا خود را می بازد. چهارمین نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد پای بندی افراد به ارزش های اسلام، انقلاب و خون شهداست و یا اینکه وا داده هستند و از اهداف انقلاب دور شده اند.
وی در ادامه عدم تغییرات کلی در ترکیب کابینه جدید را اینگونه تصریح کرد: دولت مدیون این افراد است و نمی تواند دست به این ترکیب بزند چرا که هر دو طرف به یکدیگر وابسته اند و البته رییس جمهور از جریانات پشت پرده ای آنها و مسائل مختلفی که باعث آن بوده خبر دارد.
حسینی برخی سوالات مبنی بر نبود زنان درترکیب وزرا، طبق شعارهای انتخاباتی روحانی در بکار گیری زنان را اینگونه پاسخ داد: توجه شود که ضرورتی برای قرار گرفتن بانوان در راس نیست و می توان از توانایی و تخصص آنها در قسمت های دیگر و بخش هایی که واقعا کارایی لازم را دارند استفاده شود چرا که کار همیشه در دست وزیر نیست و سایر افراد در پست های مختلف اجرایی هم نقش به سزایی در انجام و پیشبرد امور دارند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها