خبرهای داغ:
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس:

ولایت ، معنویت و وحدت بین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم مثلث پیروزی ما در دفاع مقدس

امیر «محمد فهمیده »گفت : ولایت ، معنویت و وحدت بین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم مثلث پیروزی ما در دفاع مقدس بود، وجود آحاد مردم و وحدت بین آنها جوهره این پیروزی ارزشمند بود .
کد خبر: ۸۹۰۶۶۷۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امیر «محمد فهمیده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان بازدید کرد.

امیر «محمد فهمیده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس در جمع کارکنان اداره کل استان اظهار داشت: در دوران 8 سال دفاع مقدس همانند حماسه عاشورا نقش های مختلف و زیبایی در میدان های جنگ به رهبری ولایت فقیه و رهبری کل قوا امام خمینی (ره) بازی کردند و حماسه های ماندگاری خلق کردند.

وی افزود: نقش ما در جامعه یک نقش تبلیغاتی می باشد و زنده نگه داشتن صحنه های زیبا و جلوگیری از تحریف حماسه های دیروز، وظیفه امروز ما می باشد.

امیر فهمیده ادامه داد: در بحث دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ثمره نهضت بزرگ پیامبر اسلام (ص) و ثمره حرکت ائمه معصومین به خصوص امام حسین (ع) می باشد .

وی گفت : مسئولیتی که امروز به عهده داریم این است که به حرمت خون شهدا، آزادگان ، ایثارگران و کسانی که این حماسه بزرگ را خلق کردند ارزش های دفاع مقدس را زنده نگه داریم و به نسل های حاضر جامعه ترویج دهیم.

وی گفت: دفاع مقدس یک دفاع همه جانبه در عصر خودش بود و الگویی برای تاریخ تشییع و ایران اسلامی می باشد، در جنگ 8 ساله همه استکبار علیه ما بودند ولی کشور ما آنچه داشت که خیلی ارزشمند بود ولایت، معنویت و وحدت بین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم بود که مثلث پیروزی ما در دفاع مقدس بود، وجود آحاد مردم و وحدت بین آنها جوهره این پیروزی ارزشمند بود.

وی در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیان داشت: تا پایان سال جاری 10 مرکز فرهنگی در 10 استان کشور با حضور مسئولین و مقامات لشکری و کشوری افتتاح خواهد شد و استان سمنان با وجود جوانان انقلابی و استفاده از ظرفیت ها با حرکتی عظیم باید مرکز فرهنگی دفاع مقدس را به اتمام برساند .

وی یادآور شد: برنامه های هفته دفاع مقدس مهم می باشد و باید به صورت ویژه در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت های سطح جامعه برنامه ریزی و اجرا گردد.

سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان با بیان این نکته که نگاه به جامعه یک نگاه تحولی است اظهار داشت : این نگاه، جامعه را مکلف به زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس می کند و باعث ایجاد تحول در جهت ترویج ارزش های دفاع مقدس در جامعه می شود.

سلامی گفت: کار در حوزه دفاع مقدس عمل صالح می باشد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با انعقاد 70 تفاهم نامه با سازمان ها و ادارات سطح استان و استفاده از ظرفیت های استانی جهت پیشبرد اهداف خود در حال تلاش و پیگیری می باشد.

در ادامه امیر فهمیده از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید نمودند و در جریان مراحل کار تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از نزدیک قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها