خبرهای داغ:
با حضور وزیر دادگستری

افتتاح چندین طرح عمرانی در شهرستان سرخه+تصاویر

در آغاز هفته دولت با حضور وزیر دادگستری چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سرخه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۰۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در اولین روز از هفته دولت و با حضور سيد عليرضا آوايي وزير دادگستري كشور و استاندار سمنان تصفيه خانه آب شيرين كن شهر سرخه افتتاح شد، اين تصفيه خانه ظرفيت 30 ليتر آب شيرين و تصفيه شده را داراست.

در مراسم افتتاح این تصفیه خانه آب شرب ، محمد طاهری مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان سمنان در مراسم افتتاح تصفيه خانه آب شرب در سخنانی اظهار کرد: كلنگ شروع پروژه از بهمن ماه سال 95 زده شده بود و با توجه به تعهدي به مردم شهر داده شده بود تا هفته دولت سال 96 افتتاح شود و به حول قوه الهي اين امر ميسر شد.

وي افزود: ظرفيت اين تصفيه خانه 40 ليتر آب در ثانيه است و با هزينه اي حدود يك ميلياردو پانصد ميليون تومان به بهره برداري رسيد. اين 40 ليتر آب در مخازن كه با آب چاه هاي اطراف شهر كه سختي آب آنها زير 800 مي باشد تركيب شده و به مجاري لوله كشي آب شرب شهر تزريق مي شود.

طاهري در پايان بيان داشت: بنده شرمنده مردم شهر سرخه هستم و از آنان طلب حلاليت، به علت تأخير در اجراي تعهدات خود در خصوص آب شرب اين شهر كه دليل آن مشغله زياد اداري بوده است رادارم و انشاالله كه بتوانيم در دارزمدت بابرنامه ريزيهاي صورت گرفته اقدامات مهمتري را براي آنان صورت خواهيم داد و پاسخگويي آنان مي باشيم.

افتتاخح ساختمان جمعیت هلال احمر سرخه

ساختمان جمعيت هلال احمر شهرستان سرخه كه مزين به نام سردار شهيد علي شكرالهي است با حضور وزير محترم دادگستري و استاندار سمنان افتتاح شد.

افتتاح مدرسه خير ساز رضايي نژاد سرخه

در مراسم افتتاح مدرسه خير ساز رضايي ن‍ژاد که با مساحتي حدود 1000 متربع ساخته شده است و تمام هزينه هاي ساخت اين مدرسه توسط آقاي رضايي نژاد به پاس قدرداني از زحمات پدر و مادرشان و تقويت بنيه علمي و دانشي دانش آموزان شهرستان سرخه پرداخت شده است، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تشكر از زحمات و قدرداني خير مدرسه،‌گفت: آموزش و پرورش در دولت تدبير و اميد تمام تمركز خود را جهت تمركز بر تربيت و آموزش دانش آموزان براساس ساحت سند تحول آموزش و پرورش شامل؛ تربيت ديني، سياسي، اجتماعي، زيبايي شناختي و... اقدام كرده است.

وي با اشاره به زحمات خيرين مدرسه ساز و كمك شايان آنان به دولت در ساخت مدارس، اشاره کرد: خيرين استان در طي اين پنج سال با افزايش 5 برابري كمك هايشان نسبت به سال هاي قبل در ساخت و تجهيز مدارس به كمك آموزش و پرورش استان آمده اند.

جهان افزود: آموزش و پرورش مقام دوم خود را در قبولي كنكور سراسري، رتبه اول در جذب و تحت پوشش قراردادن دانش آموزان، رتبه اول در جذب باسواد و ايجاد باسوادي،حفظ كرده و امروز در كشور ميدرخشد.

ابوالفضل دربانی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان در راستاي افتتاح مدرسه خيرساز رضايي نژاد سرخه گفت: در دولت تدبير و اميد 94 پروژه با 485 كلاس درس و 79هزار متر مربع فضاي آموزشي تحويل آموزش و پرورش استان شده است و بطور ميانگين هرماه دو پروژه به همراه 10 كلاس درس به كلاس هاي درس استان اضافه شده است.

وي افزود: حدود 2333 مدرسه با استاندارد تهويه مطبوع سرمايش و گرمايش تحويل آموزش و پرورش استان گرديده و از محل تحويل قير رايگان جهت مدارس توانسته ايم سقف بسياري از مدارس را ثيرگوني و 38هزار مترمربع حياط مدارس را جهت سلامت مدارس و ايمني دانش آموزان آسفالت كرده ايم.

درباني بيان کرد: درحال حاضر و همزمان با بازگشايي مدارس 17 پروژه با 60 كلاس درس كه بالغ بر اعتباري حدود 17/5 ميليارد تومان ساخته و آماده تحويل به آموزش و پرورش استان مي باشدكه انشاالله دانش بتوانند در اين محيط جديد با ايمني بالاتري به تحصيل و فراگيري آموزش بپردازند.

در این مراسم با حضور وزير محترم دادگستري دكتر سيدعليرضا آوايي از رضايي نژاد خير مدرسه ساز سرخه اي و پدر و مادشان تقدير و تشكر شد.

آغاز به کار كتابخانه سيار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان شهرستان سرخه

با حضور وزير دادگستري و استاندار سمنان كتابخانه سيار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان شهرستان سرخه افتتاح و آغاز به كار کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها