خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه خواهران فرزانگان سمنان:

بسیج دانشجویی اولین تشکلی است که در دانشگاه فرزانگان شکل گرفته است

رئیس دانشگاه خواهران فرزانگان سمنان گفت: اولین تشکلی که در دانشگاه فرزانگان شکل گرفته است بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۰۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر فتح الله قدس رئیس دانشگاه خواهران فرزانگان سمنان در نشست هم اندیشی فرمانده و مسئولین معاونت های ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان شرکت کردند.ایشان همچنین از قسمت های مختلف ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان نیز بازدید کردند.

دکتر فتح الله قدس در این نشست گفت:دانشگاه فرزانگان از سال 1392 کار خود را شروع کرده و بسیج دانشجویی دانشگاه نیز از همان ابتدا در دانشگاه تشکیل شد و بعنوان اولین تشکل دانشگاه کار خود را در زمینه های فرهنگی،سیاسی،اردویی و... شروع کرد.

رئیس دانشگاه خواهران فرزانگان در ادامه ضمن بیان نکاتی در خصوص ظرفیت های دانشگاه گفت: مجموعه دانشگاه فرزانگان این آمادگی را دارد تا از برنامه های بسیج دانشجویی از جمله اردوی راهیان نور،اردوهای جهادی و طرح ولایت پشتیبانی و حمایت کند و همچنین این آمادگی وجود دارد تا تعاملات بیشتری با مجموعه بسیج دانشجویی انجام شود.

در ادامه مرتضی دهرویه ضمن توضیح در مورد بسیج دانشجویی و همچنین توضیحاتی در مورد ظرفیت های بسیج دانشجویی گفت:مجموعه بسیج دانشجویی استان سمنان بعنوان یک فرا تشکل در سطح دانشگاههای استان سمنان فعالیت های خود را دارد انجام میدهد که خداروشکر در دانشگاه فرزانگان نیز بسیج دانشجویی فعالیت های خوبی را انجام میدهد که البته با همکاری و تعامل بیشتر مسئولین دانشگاه در آینده این فعالیت ها بیشتر و چشم گیر تر خواهد شد.

لازم به دکر است در این نشست مسئولین معاونت های بازرسی، علم و اقتصاد،فرهنگی،فضای مجازی وتحلیل بررسی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها