مسابقات تکواندو نونهالان جهان

برتری سلطانی و اسماعیل‌پور در یک‌هشتم/ صعود کلی‌وند به یک‌چهارم نهایی

روز دوم از سومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان از صبح امروز( جمعه) در سالن المپیک ورزش و جوانان شرم الشیخ آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، روز دوم از سومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان از صبح امروز( جمعه) در سالن المپیک ورزش و جوانان شرم الشیخ آغاز شد و نمایندگان 5 وزن( پسر و 2 دختر) به روی شیاپچانگ می‌روند.

وزن 33- کیلوگرم پسران:
مهدی حاجی‌موسایی نماینده وزن 33- کیلوگرم کشورمان در گام نخست به مصاف "سیراویت محمد" از تایلند رفت و با نتیجه 22 بر 20 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.



وزن 37- کیلوگرم پسران:
علیرضا حسین‌پور نماینده وزن 37- کیلوگرم ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

وزن 53- کیلوگرم پسران:
علی اسماعیل‌پور نماینده وزن 53- کیلوگرم ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف "شین سایتو" از تایلند رفت و پس از تساوی 15-15 مقابل این حریف، طبق قانون موسوکیو(قانونی که نشان می‌دهد کدام مبارز بیشتر ضربه زده است) مقابل تکواندوکار تایلندی به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. اسماعیل پور در مرحله یک هشتم نهایی با آندره مولودتس از اوکراین مبارزه کرد و با نتیجه 36 بر 4 به پیروزی رسید. شزمون پیاتوکوفسکی از لهستام حریف اسماعیل‌پور در یک چهارم نهایی است.


وزن 41- کیلوگرم دختران:
مبینا کلی‌وند نماینده وزن 41- کیلوگرم ایران در دور نخست به مصاف " گریانه سیریز پیندا" از فیلیپین رفت و با نتیجه 49 بر 27 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد.

وی در مرحله یک چهارم با با زینب تاسکین از ترکیه مبارزه خواهد کرد.


وزن 47- کیلوگرم دختران:
غزل سلطانی نماینده وزن 47- کیلوگرم کشورمان قرار بود در گام نخست با " یاسمینا ناربایوا" از قزاقستان مبارزه کند که حریفش به سر وزن نرسید و سلطانی به دور بعد راه یافت. وی در مرحله یک هشتم نهایی با ویکتوریا نیاکراساوا از بلاروس مبارزه کرد و با نتیجه 25 بر صفر مقابل این حریف به برتری رسید.

ارسال نظرات