مدیر امور زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی:

ظرفیت‌های حرم رضوی برای برقراری ارتباط با مراکز اسلامی دنیا بکارگیری شود

مدیر امور زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی بر استفاده از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و دینی حرم مطهر رضوی برای برقراری ارتباط با مراکز اسلامی دنیا تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، در همایش «سفیران رضوان» و در نشستی که با حضور علمای تشیع آفریقا در حرم مطهر رضوی برگزار شد، در زمینه اوضاع جوامع مسلمانان و مقابله‌ با خدعه‌های دشمنان اسلام بحث و تبادل نظر شد.

سید محمد جواد هاشمی‌نژاد در این نشست، وحدت رویه در شناساندن اسلام واقعی و خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان به ویژه اسلام هراسی را راه حل مهم در این زمینه عنوان کرد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام درصدد ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمانان هستند، اما با توسعه روابط و افزایش آگاهی مردم نسبت به اسلام اصیل، آنان به اهداف شوم و پلیدشان نخواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام با خباثت استکبار جهانی روبه روست و تعامل و ارتباط با فعالان فرهنگی می‌تواند برای مواجهه با این اقدام کارگشا باشد، اذعان کرد: بدون شک این نشست‌ها بستر مناسبی برای نشر فرهنگ اسلامی بویژه فرهنگ رضوی و ادامه ارتباط و تبادل نظر با علمای تشیع دنیا است.

مدیرامور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، ارتباط با فعالان فکری و فرهنگی کشورهای مختلف برای معرفی اسلام اصیل را از رویکردهای مهم آستان قدس رضوی در حوزه بین الملل عنوان و اضافه کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات و ارتباطات بتوانیم رسالت خویش را به عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام به سرانجام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها