خبرهای داغ:

ولایت پذیری و ساده زیستی راز ماندگاری شهیدان رجایی و با هنر است

امام جمعه گیلانغرب گفت: هفته دولت بانام شهیدان رجایی وباهنر عجین شده چراکه نام آنها همواره تاریخ ماندگار و ولایت پذیری، ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه و ساده زیستی از جمله دلایل ماندگاری آنهاست.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۶۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلانغرب، در اولین روز از هفته دولت، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گیلانغرب در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

امام جمعه گیلان غرب در سخنانی با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت اظهار داشت: هفته دولت بانام شهیدان رجایی وباهنر عجین گردیده است چراکه نام آنها همواره تاریخ ماندگاراست که ولایت پذیری، ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه و ساده زیستی از جمله دلایل ماندگاری آنهاست.

 

حجت الاسلام خاص امیری با تاکید بر ضرورت تمرکز مدیران بر کارهای عمرانی وخدمت به مردم تصریح کرد: همه وظیفه داریم به دولت کمک کنیم انتخابات تمام شده و تنفیذ برای همگان حجت است همانگونکه که مقام معظم رهبری فرمودند همه باید دولت را کمک کنند لذا همه ما با ولایت عزت پیداکرده ایم وباید درصدد باشیم نقاط ضعف را برطرف کنیم .

 

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در این دیدار از شهید رجایی وباهنر بعنوان مشعل های فروزان سپهر جاودان عرصه خدمتگزاری و وفای به عهد در راستای دفاع از آرمانهای امام نام برد.

 

فرهاد همتی افزود: اندیشه وتفکر این عزیزان نقشه راه فرا روی همه ماست و بایستی با تاسی از تفکر و اندیشه این عزیزان خدمتگزاران خوبی باشیم.

 

 این مسئول هفته دولت را فرصت خوبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت که همگی خدمات نظام است عنوان نمود و ابراز داشت: توفیقات دولت با همدلی و همگرایی و حمایت های مقام معظم رهبری توانست  در بسیاری از عرصه های داخلی وخارجی دستاوردهای ارزشمندی را برای ارتقاء نظام بوجود آورد.

 

همتی  از افتتاح 58 طرح با اعتبار 104 میلیارد ریال در شهرستان طی هفته دولت خبرداد وخاطر نشان کرد: درچهار سال گذشته بیش از 310 میلیارد ریال در سطح شهرستان برای ایجاد طرحها و پروژه های مختلف هزینه شده است.

ارسال نظرات