خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج تاکید کرد:

لزوم مجاهدت اصحاب رسانه در جبهه حق علیه باطل

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به روحیه ددمنشانه و ضدآزادگی آمریکا در6دهه گذشته اشاره کرد و گفت: خباثت آمریکایی ها نسبت به امت اسلام هرروز افزایش می یابد و توطئه، ترور، نفوذ، جنگ و سایر خباثت های آمریکایی روندی افزایشی داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۹۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج، اظهار کرد: باید راه ایستادگی در برابر دشمنان را از شهدایی که در راه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی از جبهه های جنوب کشور تا جبهه های مقاومت در سوریه ایثارگری کردند آموخت چراکه مسیر شهدا خط مقدم ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.
وی به روحیه ددمنشانه و ضدآزادگی آمریکا در 6دهه گذشته اشاره کرد و گفت: خباثت آمریکایی ها نسبت به امت اسلام هرروز افزایش می یابد و توطئه، ترور، نفوذ، جنگ و سایر خباثت های آمریکایی روندی افزایشی داشته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا همواره در برابر ملت ایران بدترین شیوه های دشمنی را برگزیده است خاطرنشان کرد: همواره ترور بهترین اشخاص در انقلاب اسلامی از سوی آمریکایی ها مدیریت شده است و آن ها درصدداند تا نخبگان ما را در حوزه های مختلف به طرق مختلف از بین ببرند؛ حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و پشتیبانی از گروهک های ضد انقلاب نیز در کارنامه عملکرد ضد ایرانی آمریکا وجود دارد.
وی ادامه داد: مبدأ اصلی تشکیل و تدوین گروه های تکفیری آمریکا است و هیچ فردی نمی تواند نسبت به این تردید داشته باشد، سرمنشأ ایجاد گروه های تکفیری با حمایت مستقیم آمریکا و برخی کشورهای جهان بوده که متأسفانه می بینیم این گروه ها به جنگ علیه اسلام قیام کرده اند و با نام پیامبر، سر می بردند و با نام پیامبر قتل عام می کنند.
وی با بیان اینکه این دست اقدامات در خط خباثت آمریکا و انگلستان است، تصریح کرد: روباه پیر لقب خوبی برای انگلستان است، چراکه سابقه استعمار انگلیس از قرن 15 مشهود است، وقتی به تاریخ آسیا نگاه می کنیم، از شبه قاره هند و شرق قاره کهن و چین کدام سرزمین است که از نفوذ استعماری انگلستان مصون مانده باشد؟
غیب پرور با تأکید بر لزوم ایستادگی در برابر آمریکا و هم پیمانانش تأکید کرد: نترسیدن و نهراسیدن از ویژگی مردم انقلابی است که تداوم بخش حیات انقلاب اسلامی می باشد.
وی با بیان اینکه دو مولفه دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: بر همین اساس باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی از اهداف تعالی نخبگان انقلابی کشور باشد؛ ایستادگی برای حق و حقیقت، اصلی مهم است و این منش شهدا بوده و مصداق عینی دشمن ستیزی را از شهید محسن حججی باید آموخت که توانست یک تنه نقش موثر در احیای و آفرینش مجدد استکبار ستیزی انقلاب اسلامی داشته باشد و دیدیم که شهادت این شهید توانست چه موج عظیمی در شهادت طلبی و دفاع از حرم ایجاد نماید.
غیب پرور با بیان اینکه دشمن ستیزی و استکبار ستیزی نمادی از انقلاب و قیام حسینی است افزود: چه بسا امام حسین(ع) را همه می شناختند و او را به حق و حقیقت قبول داشتند و بارها اعتراف به امام المسلمین بودنش داشتند و از یزید و یزیدیان هم شناخت داشتند اما عدم وجود بصیرت در دشمن شناسی موجب شد تا دنیا فریب شان دهد و با دنیا دوستی امام زمان خود را تنها گذاشته و علیه او دست به شمشیر بردند.
رئیس سازمان بسیج در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی به اصحاب رسانه نیاز دارد که دشمن ستیزی را در تمام مراحل فراگرفته و بکاربندند چراکه اصحاب رسانه مجاهدانی هستند که باید در خاکریز حق، دشمن را شناخته و دشمن ستیزی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها