خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه ولایت و قیام 17 شهریور

برگزاری سه یادواره شهدا در شهرستان شاهرود

یادواره شهدای روستاهای خیج، ابر و دهملا شهرستان شاهرود در دهه ولایت و امامت و گرامیداشت قیام 17 شهریور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۳۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سه یادواره شهدا همزمان با دهه ولایت و قیام ۱۷ شهریور در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظو نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شاهرود با این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: اولین یادواره شهدا دهستان دهملا شامل روستا‌های زرین آباد، کلاته ملا، حداده، قلعه حاجی، مرادآباد، راهنجان، علی آباد و صالح آباد با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی نماینده، ولی فقیه در سپاه در مسجد امیرالمومنین روستای دهملا برگزار می‌شود.
وی افزود: در این یادواره که ۱۶ شهریور ماه همراه با نمازمغرب و عشا برگزار می‌شود حاج احمد صادقی به مرثیه خوانی خواهد پرداخت.
قندهاری با اشاره به بیست و هشتمین یادواره شهدای روستای خیج نیز گفت: این یادواره در بزرگداشت ۳۵ شهید این روستا در ۱۶ شهریور از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ ظهر با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این برنامه علی اکبر نظری به مداحی می‌پردازد.
مسئول مرکز حفظو نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شاهرودبا اشاره به برگزاری یادواره ۱۴ شهید روستای ابر بیان کرد: این یادواره ۱۷ شهریور ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ ظهر در امامزاده محمد سراوین قطری برگزار می‌شود.
وی با دعوت از همه امت شهید پرور برای حضور در این یادواره‌های شهدا تصریح کرد: جنگ نرم دشمن امروز تمرکز بر فرهنگ و باور‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی دارد و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از آنهاست که تماس تلاش دارد آن را کمرنگ جلوه دهد.
قندهاری تصریح کرد: برگزاری این محافل و حضور پرشور مردم خاری در شمنان دشمنان است که می‌بینند تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها بی نتیجه و خط سرخ شهادت همچنان با قدرت ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در این مراسم‌ها از شهید مدافع حرم محسن حججی نیز تجلیل می‌شود گفت: در این یادواره‌ها یاد شهید بی اثر محسن حججی نیز گرامی داشته خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها