مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی در گفت‌وگو با «بسیج»:

اولین دوره جهادگران مجازی ویژه اصحاب رسانه در مشهد برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی بیان داشت: اولین دوره جهادگران مجازی ویژه اصحاب رسانه با هدف تقویت جبهه رسانه در طراز انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب در مساجد الگوی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۶۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: بسیج رسانه با هدف خدمت‌رسانی به اصحاب رسانه در سال ۹۶ برنامه‌های متعددی را تاکنون اجرا کرده است و تا پایان سال جاری نیز برنامه‌های متنوع دیگری نیز ویژه اصحاب رسانه اجرایی خواهد کرد.

وی به برگزاری اردو‌های فرهنگی تفریحی ویژه اصحاب رسانه به مناطق مختلف کشور از جمله اردوی ۴ روزه بازدید از روزنامه اطلاعات و همشهری در تهران در مهرماه سال جاری اشاره کرد.

محمدیان در ادامه در خصوص دیگر برنامه‌های سازمان بسیج رسانه، از برگزاری اردوی جهادی اصحاب رسانه به روستا‌های بخش رضویه و مناطق زلزله‌زده فریمان در شهریورماه خبر داد.

وی ادامه داد: اولین دوره جهادگران مجازی با هدف تقویت جبهه رسانه در طراز انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب به مدت سه روز در شهریورماه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: این دوره با عنوان اردوی جهادی فعالان رسانه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی در مساجد الگوی مشهد برگزار می‌شود.

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تولیدات چندرسانه‌ای از جمله عکس نوشته، موشن گراف، اینو گراف و ساخت کلیپ و ... در این دوره اشاره کرد.

محمدیان همچنین از برگزاری یادواره شهدای رسانه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.

وی با بیان اینکه در سطح استان ۸ کانون بسیج رسانه داریم که مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در چهارم مهرماه سال جاری کانون بسیج رسانه در شهرستان قوچان افتتاح خواهد شد و درصددیم تعداد کانون‌ها تا پایان سال به ۱۲ مورد افزایش یابد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی در پایان گفت: ۴۰ درصد اصحاب رسانه فعال در استان عضو بسیج رسانه هستند که پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال این رقم به ۷۰ درصد افزایش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها