خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه ولایت و امامت

گروه ثقلین سپاه شاهرود به روستاها اعزام شد

گروه فرهنگی تبلیغی ثقلین فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گرامیداشت دهه ولایت و امامت به روستاهای شهرستان اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۶۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گفت‌وگو با  خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: به همت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود، گروه فرهنگی تبلیغی ثقلین این معاونت در گرامیداشت دهه ولایت و امامت با سفر به روستا‌های مختلف شهرستان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی می‌نماید.

احمد حسین پور بیان کرد: این گروه با برنامه‌ریزی به هشت روستای شهرستان شاهرود ازجمله جیلان، قهج، گنده پلو، گرجی، قلعه میرزا سلیمان، زرگر و منطقه طرود سفر می‌کند و برنامه‌های مختلفی ازجمله مسابقات نقاشی، ورزشی، کار با کودک، احکام و عقاید، نماز جماعت، برگزاری جشن ویژه ولایت و امامت مداحی و سخنرانی برگزار می‌کند.

مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با اشاره به اهداف این برنامه گفت: با توجه به اعیاد بزرگ قربان و غدیر و استفاده از این ظرفیت برای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی فرهنگی اجتماعی سپاه با تشکیل گروه فرهنگی تبلیغی متشکل از اساتید مجرب در مسائل مختلف فرهنگی، هنری و اعتقادی در جهت بسط و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش می‌کند.

وی افزود: این برنامه چند سالی است که در ایام دهه ولایت در روستا‌های کم برخوردار انجام می‌شود و مورد استقبال اهالی این روستا‌ها قرار گرفته است.

مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج روستایی کرلا، حمزه سیدالشهدا و نجف اشرف اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها