خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه میامی خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج در حوزه مقداد کالپوش

مسئول عملیات سپاه ناحیه میامی از برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج ویژه اعضای گردان بیت المقدس در حوزه مقداد کالپوش خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

رمضانعلی عرب عامری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، گفت: دوره آموزش تکمیلی بسی ج ویژه اعضای گردان بیت المقدس در حوزه مقداد 21 مرداد ماه تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این دوره بصورت تئوری و عملی گزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این دوره بسیجیانی هستند که دارای کارت فعال بسیج بوده و آموزشهای مقدماتی را طی کرده و دارای سن 16 سال به بالا هستند.

عرب عامری با بیان اینکه این دوره خاص گردان‌های اولویت اول بیت المقدس است، گفت: اطلاع رسانی و ثبت نام برای شرکت در این دوره از طریق حوزه ی مقاومت بسیج مقداد کالپوش صورت گرفته است.

مسئول عملیات سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره به عهده عملیات سپاه ناحیه میامی است، بیان کرد: در این دوره از مربیان مجربی که دارای کارت مربیگری هستند استفاده شده است.
وی هدف از اجرای این دوره را بالا بردن سطح توانمندی دفاعی و افزایش اطلاعات نظامی و رزمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دانست و گفت: این دوره با حضور 40 بسیجی و با همکاری آموزش کادر سپاه ناحیه میامی در حال برگزاری است.

عرب عامری با اشاره به موضوعات آموزش تکمیلی بسیجیان خاطر نشان کرد: میدان تیر، آداب نظامی، تاکتیک، سلاح شناسی، پدافند غیرعامل، عملیات روانی، آمادگی جسمانی، برنامه های آموزشی اعتقادی سیاسی و فوق برنامه های فرهنگی و... از موضوعات این دوره آموزشی دانست.

مسئول عملیات سپاه ناحیه میامی یادآور شد:این دوره معادل دوماه کسر از خدمت است و در پایان به هریک از بسیجیان گواهینامه شرکت در دوره تکمیلی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها