خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

مردم جامعه ای که رهبر ندارد، سرگردانند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: جامعه ای که در آن رهبر نباشد مردم سرگردان و گمراه می شوند و نمونه آن را امروز در جهان، حتی در کشور های اسلامی شاهد هستیم. سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک عید
کد خبر: ۸۹۱۵۳۳۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک عید غدیر خم گفت: روز غدیر، یکی از بزرگترین حادثه های تاریخی اسلام است که در آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر(ص) و اهل بیت علیه السلام به آن اشاره شده است و حلقه اتصال بین نبوت و امامت است.
وی بیان کرد: جامعه ای که در آن رهبر نباشد مردم سرگردان و گمراه می شوند و نمونه آن را امروز در جهان، حتی در کشور های اسلامی شاهد هستیم.
این مسئول تأکید کرد: بر امت اسلامی واجب است که در زمان غیبت امام زمان(عج) از ولایت فقیه تبعیت کامل داشته باشد چراکه اسلام، ولایت فقیه، مردم، ضلع مثلث تشکیل دهنده نهضت های اسلام و تداوم دین اسلام در جامعه می شود و همین عامل موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است.
والدی در ادامه گفت: شأن و جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت برای همیشه در تاریخ در این واقعه نمایان گردید و همچنین استمرار خط رسالت، امامت و نبوت در این روز ترسیم شده است و تا قیامت حجت خدا بر زمین ماندگار شد.
وی خاطر نشان کرد: ویژگی مهم غدیر این است كه انسان را و جامعه مسلمانان را سوق دهد به سوی جامعه ولایی و آنچه هدف اصلی اسلام و پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بود.
این مسئول یاد آورشد: در این روز لقب بزرگ امیر المومنین برای حضرت علی(ع) انتخاب شد و روزی است که عظمت واستمرار اسلام ناب محمدی باقی ماند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه دشمنان اسلام در پی این امر هستند که به ارزش ها و اصول انقلاب ما آسیب برسانند، گفت: ما نیز نباید اجازه چنین امری را بدهیم و وظیفه داریم با انتقال پیام درست وقایع تاریخی در صدر اسلام چهره حقیقی اسلام و خباثت های دشمنان را معرفی کنیم.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها