خبرهای داغ:
درخششی دیگر از صدا و سیمای مرکز قزون:

4اثر از قزوین در جشنواره بیستم حائز رتبه برتر شدند

چهار اثر رسانه ای ـ تحقیقاتی صداوسیمای مرکز قزوین در بیستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها حائز رتبه برتر شدند.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۶۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فرمدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: صدای این مرکز با تولید یک قطعه رادیویی کوتاه با موضوع بهداشت و سلامت به تهیه کنندگی حسین توسلی توانست به عنوان اثر برگزیده در بین آثار رادیویی رسیده به جشنواره دست یابد.
آقای معصومی فر در ادامه افزود: واحد پژوهش صداوسیمای مرکز قزوین هم با اثر تحقیقاتی «زندگینامه شهیدرقیه رضایی؛ شهید شاخص کشوری در سال 95» با پژوهشگری خانم طاهره امینی در بخش جنبی بیستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با موضوع دفاع مقدس حائز رتبه ی برتر شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ابراز کرد: در بخش راهبردی کاربردی هم طرح تحقیقاتی «بررسی نقش رسانه استانی در توانمند سازی جوامع محلی روستاهای استان قزوین» با پژوهشگری خانم ناهید بهرامی شایسته تقدیر شناخته شد.
وی اذعان کرد: در بخش گویندگی خبر رادیو هم خانم مریم بامدادی شایسته ی تقدیر شناخته شد.
آقای معصومی فر ضمن قدردانی از تلاش همکاران صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر افتخار آفرینی در در بیستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها به سطح رقابت ها در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: در این جشنواره نبوغ و خلاقیت برنامه سازان و همچنین نکته سنجی و ظرافت های بکار رفته در آثار رادیویی و تلویزیونی راه یافته به بخش نهایی حکایت از سطح بالای رقابت ها دارد که این امر بیانگر توانمندی و تخصص برنامه سازان رسانه ی ملی است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها