بخشدار جوکار خبر داد

فعالیت بیش از 200 کارگاه منبت در جوکار

بخشدار شهر جوکار با بیان اینکه شهر جوکار مهد مبل و منبت در منطقه است، گفت: شهر جوکار به لحاظ جمعیت شهر کوچکی است اما بیش از 200 کارگاه فعال منبت داریم.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۶۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

فعالیت بیش از 200 کارگاه منبت در جوکاربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرهاد جهانیان امروز در مراسم جشنواره مبل و منبت جوکار اظهار داشت: از همه کسانی که در مدت یک سال گذشته تلاش کردند تا شهرستان ملایر به عنوان پایتخت ملی در کشور نامگذاری شود که این عنوان به حق برازنده منبت‌کاران و صنعتگران این شهرستان است، تشکر ویژه دارم.

وی با اشاره به اینکه امسال با تشکیل انجمن مبل و منبت در جوکار حرکت خوبی صورت گرفته است، گفت: این تشکل می‌تواند گامی در راستای رونق این صنعت و معرفی آن داشته باشد.

بخشدار شهر جوکار تصریح کرد: شهر جوکار مهد مبل و منبت در منطقه است و ما میزبان و در خدمت پیشکسوتان منبت هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون شهر جوکار به لحاظ جمعیت شهر کوچکی است اما بیش از 200 کارگاه فعال منبت داریم، افزود: صنعتگران جوان، فعال و هنرمند این شهر مشغول کار هستند و تولیدات آنها به سراسر کشور ارسال می‌شود.

جهانیان اظهار داشت: خوشبختانه در سال جدید حرکتی توسط همین منبت‌کاران شروع کردیم و آن ایجاد نمایشگاه‌ها و بازارهای سروش مبل منبت در شهر جوکار بود که این امر با توجه به موقعیت این شهر که در کریدور شمال به جنوب قرار دارد و همچنین بزرگ راهی که شاهراه ارتباط بین بسیاری از استان‌های کشور است، صورت گرفت.

وی با ابراز امیدواری از این جشنواره افزود: جوکار می‌تواند بازار خوبی برای خریداران و علاقه‌مندان به صنعت و هنر مبل ومنبت در سراسر کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات