فرمانده حوزه دانش آموزی مریم تبریز در گفتگو با بسیج:

طرح هجرت بستری برای مسئولیت پذیری دانش آموزان است

فرمانده حوزه دانش آموزی مریم(س) سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه در طرح «هجرت سه» این حوزه در تابستان امسال 135دانش آموز مشارکت داشتند، این طرح را بستری برای مسئولیت پذیری دانش آموزان دانست.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

ستاره اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در این طرح دانش آموزان خود هر مدرسه شرکت داشتند، افزود: دانش آموزن با بهسازی و زیباسازی مدرسه و محیط آن در سال تحصیلی با توجه به اینکه کار خودشان است مراقب هستند تا مدارس آسیبی نبیینند و هم به دیگر دانش آموزان تبیین می کنند که برای مدرسه زحمت کشیده اند.

وی اضافه کرد: همچنین دانش آموزان در کنار هم کارگروهی را تجربه می کنند که در سال های آینده برای آن ها به عنوان مهم ترین مولفه در زندگی اجتماعی خواهد بود.

اسماعیلی ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت در مدارس زهرا مردانی آذر، باقرالعلوم، محدثه، زینب کبری، فاطمیه، غلامرضا مردانی آذر، اکبریه و ... در تابستان امسال با توجه به نیاز هر مدرسه فعالیت کردند.

طرح هجرت بستری برای مسئولیت پذیری دانش آموزان است

فرمانده حوزه دانش آموزی مریم(س) گفت: علاوه بر دیوار نویسی، طراحی، خط کشی، رنگ آمیزی، زیباسازی و بهسازی امسال دانش آموزان 230صندلی را نیز رنگ کردند.

وی برگزاری کلاس های عقیدتی، تربیتی و تشکیل حلقه های صالحین را در کنار اجرای طرح هجرت مدارس از برنامه های مهم برای تعمیق ارزش ها در دانش آموزان عنوان کرد.

طرح هجرت بستری برای مسئولیت پذیری دانش آموزان است

طرح هجرت سه دانش آموزان حوزه دانش آموزی حضرت مریم(س) پس از نزدیک به دو ماه فعالیت روز گذشته به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات