خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه شاهرود:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و نیروهای انقلاب است

سرهنگ پاسدار رجبی در مراسم افتتاح و نشست بصیرتی پایگاه بسیج خواهران سمیه شاهرود گفت: امروز باید تلاش کنیم تا بصیرت را در جامعه افزایش داده و توطئه های دشمنان را برملا نماییم، چرا که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و نیروهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۴۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رجبی در مراسم افتتاح و نشست بصیرتی پایگاه سمیه حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) که در مسجد امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در باب بسیج و بسیجی اظهار کرد: امام بسیج را بنا نهاد تا حافظ ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی باشد و از انحراف انقلاب اسلامی جلوگیری شود و مردم خود در میدان برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های ناب اسلام در میدان حاضر باشند.
وی افزود: حفظ انقلاب به حضور مردم در میدان است و امام با این دور اندیشی از انحراف و انحطاط انقلاب جلوگیری نمود و این انقلاب را الگویی برای جهانیان قرار داد.
رجبی با بیان اینکه بسیج نهادی مردمی و برخاسته از بدنه جامعه است خاطر نشان کرد: تشکیل بسیج در مسجد بدان معناست که مسجد سنگر و بسیج نیرو کادر سازمانی و اجرایی این سنگر با اهداف متعالی است و باید در این سنگر مستاحکم از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کند.
وی ادامه داد: امروز بسیج سدی مستحکم در برابر تهیدات دشمنان است و به همین علت است که این نهاد در کنار سپاه و سایر نهاد‌های انقلابی مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته و متاسفانه عده‌ای نیز در داخل بر این امر دامن می‌زنند.
کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تصریح کرد: بسیجیان ما باید تلاش کنند تا فرهنگ بسیجی که همانان فرهنگ ایثار و فداکاری و شجاعت و خدمت به خلق و محبت و مهربانی و استکبارستیزی است را در خود تقویت نمایند و الگویی در جامعه باشند.
وی اضافه کرد: ما باید با تمام توان تلاش کنیم تا در جنگ نرم دشمن که سبک زندگی جامعه اسلامی را هدف قرار داده با اتحاد و انسجام و برنامه ریزی درست موفق باشیم و در این راستا باید به منویات رهبر انقلاب و امام راحل که چراغ راه ماست توجه داشته باشیم.
رجبی با تاکید بر بصیرت افزایی و تلاش در این راستا گفت: امروز باید تلاش کنیم تا بصیرت را در جامعه افزایش داده و توطئه‌های دشمنان را برملا نماییم و در اتحاد و وحدت جامعه همت بگماریم چرا که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و نیرو‌های انقلاب است.
در این مراسم پایگاه بسیج خواهران سمیه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) در مسجد امام جعفرصادق (ع) محله نادر رسماً به دست فرزند امام جمعه فقید بیارجمند و استاد حوزه علمیه شاهرود افتتاح شد.

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و نیروهای انقلاب است

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و نیروهای انقلاب است

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه و نیروهای انقلاب است

ارسال نظرات
پر بیننده ها