به منظور انتقال تجربیات و کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور ؛

کاروان مسئولان نور ایلام به کردستان و کرمانشاه سفر کردند

مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) ایلام گفت: به منظور آشنایی بیشتر دست اندرکارن و مسئولان یادمان های دفاع مقدس استان و به ویژه انتقال تجربیات، در یک 4 روزه کاروانی از دست اندرکاران راهیان نور به استان های کردستان و کرمانشاه سفر نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۱۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،کاروانی متشکل از دست اندر کاران و خادمین و مسئولان یادمان های دفاع مقدس استان ایلام در مناطق عملیاتی استان های کردستان و کرمانشاه حضور خواهند یافت.

حسین پور محمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام در گفتگو با خبرنگار کوله بار در این خصوص اظهار داشت: این اقدام به همت فرماندهی محترم سپاه استان سردار حسینی به منظور آشنایی بیشتر دست اندرکارن و مسئولان یادمان های دفاع مقدس استان به ویژه انتقال تجربیات به مسئولان یادمان های در یک دوره 4 روز پیش بینی و تا به امروز بیشتر یادمان های استان کردستان و در ادامه مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در استان کرمانشاه را بازدید خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز این کاروان 25 نفره در یادمان باشگاه افسران شهر سنندج حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از مجموع اقدامات صورت گرفته در این یادمان اطلاع یافتند.

پور محمدی ادامه داد: از مهمترین ویژگی های این دوره حضور در تمامی یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های کردستان و کرمانشاه است.
مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام در پایان ضمن با اهمیت دانستن این دوره خاطر نشان کرد :این اقدام سبب هم افزایی بیشتری در ادامه فعالیت های راهیان نور در استان ایلام خواهد شد.

 

ارسال نظرات