خبرهای داغ:

اماده سازی یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان + عکس

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان از انجام اقدامات لازم جهت برگزاری یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان خبر داد و گفت: با زنده نگهداشتن یاد شهدا راه آنان را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۱۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

مهدی کاشفی مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به برگزاری یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان سمنان گفت: این یادواره قرار است در روز جمعه 24 شهریورماه در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شود.

وی به اقدامات و هماهنگی های لازم جهت برپایی این یادواره اشاره کرد و افزود: تعداد بسیاری در برگزاری این یادواره این روزها در حال تکاپو و تلاش شبانه روزی هستند.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بیان داشت: فضاسازی، اطلاع رسانی و دعوت از مسئولان استانی و کشوری همگی تا کنون انجام شده است.

کاشفی تأکید کرد: این یادواره ها در حقیقت تلنگری است برای اینکه بدانیم امروز امنیت و آسایشمان را مدیون رشادت های چه دلیرمردانی هستیم و امیدواریم که رهروان خوبی برای پاسداشت خون شهدا باشیم و بتوانیم به نحو احسن از آرمان های شهدا دفاع و حراست کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها