به همت اردویی راهیان نور خراسان شمالی

دوره آموزش مدیران کاروان ها برگزار شد

مسئول اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت :این دوره شامل دروس مدیریتی ،اخلاقی ،ایمنی در سفر ،شناخت مناطق عملیاتی،قدرت بیان ،چگونگی مدیریت بحران می شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۸۰۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  دوره 2 روزه آموزش مدیران کاروان ها راهیان نور در اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی برگزار شد.

منصور صحرایی مسئول اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهارداشت: این دوره در طی 2 روز اجراءو تا پایان امروز به اتمام خواهد رسید .

وی بابیان اینکه 20نفر در این دوره حضور دارند خاطرنشان کرد:این دوره شامل دروس مدیریتی ،اخلاقی ،ایمنی در سفر ،شناخت مناطق عملیاتی،قدرت بیان ،چگونگی مدیریت بحران می شود.
َ
صحرایی یادآور شد : هدف از برگزاری این دوره افزایش توانایی مدیران کاروان ها در اداره اردوهای راهیان نور در فصول برگزاری این سفر ها می باشد.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و جایگاه اردوهای راهیان نور یادآورشد:ایمنی در سفر های راهیان نور از الزاماتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی در پایا ن با اشاره به اهمیت این دوره در برپایی اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد: در پایان گواهینامه دوره آموزش به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات