خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

برای سعادتمندی لازم است نسبت به دستورات دین خاشع بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) گفت: دستورات دین سعادت بشر را یه همراه دارد، محبت خداوند متعال شامل حال همه ابنای بشری است به همین دلیل لازم است که در برابر دستور دین خخاشع باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۰۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز  در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام که فرموده اند: هر کس امر به معروف و نهی از منکرمیکند خلیفه ی الله بر روی زمین هست و جانشین قرآن نیز میباشد، اظهار کرد: احادیث اینچنینی و تاکسد بر مسئله امر به معروف و نهی از منکر در نگاه دینی و آیین شریف اسلام بسیار زیاد است.
وی تاکید کرد: به عنوان یک پاسدار و بسیجی توقع زیادی در خصوص انجام این مطلب از ما وجود دارد، ما باید هم خود عامل باشیم و با این عاملیت الگویی صحیح به جامعه ارائه دهیم.
شجاعی مهر با اشاره به این موضوع که ایام محرم در پیش است و در این برهه زمانی خاص باید به امر به معروف و نهی از منکر که از آرمانهای اصلی قیام سید الشهدا نیز هست توجه ویژه شود گفت: در این دوره باید توجه داشه باشیم که عزاداری های ما با بدعت در دین همراه نباشد و به قول آقای قرائتی اگر شما دیدید در جامعه یک بدعتی می باشد، با آن مقابله کنید مثلا چیزی به اسم روز شمار محرم نداریم، این بدعت هارو حذف کنید
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز در ادامه اظهار کرد: عصری که ما درآن قرار گرفته ایم متاسفانه به نقطه ای رسیده است که انسان با تصور پیشرفت در برابر خداوند نیز می ایستد.
وی اضافه کرد: یک سری فواعد هست که قرآن بیان می کند، قرآن قانون اساسی است که خدا برای بشر قرار داده است، مثل قانون راهنمایی و رانندگی که به سادگی همه خود را موظف به انجام و قبول آن می دانیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: عمل به دستورات دین و قزآن برای جامعه بشری لازم و ضروری است، پیامبران الهی نیز مامور به بیان این دستورات بوده اند.
شجاعی مهر در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه انسان با انجام گناه تنها به خود ضرر می رساند یادآور شد: دستورات دین سعادت بشر را یه همراه دارد، محبت خداوند متعال شامل حال همه ابنای بشری است به همین دلیل لازم است که در برابر دستور دین خخاشع باشیم.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها