خبرهای داغ:
پایان بحران سوریه :

نبرد سرنوشت ساز و اخراج یانکی ها

سوريه پاياني بر حضور آمريكا در منطقه مديترانه خواهد بود با تنگ شدن محاصره داعش منطقه رقه و ديرالزور تلاش براي رسيدن به اين نقطه براي پايان برد و اعلام پيروزي را در سر مي پرورانند.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۵۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ايران و سوريه با حزب الله لبنان در تلاش هستند تا بتوانند با عبور از فرات خود را به ديرالزور رسانده و با تثبيت نظامي منطقه بتوانند درمذاكرات آتي امتيازات ويژه اي از طرف مقابل بگيرند.
اما چرا اسرائيل از حملات نظامي در مناطق تحت كنترل ارتش مقاومت حمايت كرده و باعث دادن روحيه به افراد تروريست مي باشد؟
اسرائيل مي داند نابودي داعش به معناي تشكيل ارتش مقاومت براي هرگونه تحرك احتمالي از سوي اسرائيل مي باشد لذا پس ازختم قائله داعش بساط آمريكا از مديترانه و عراق،سوريه،لبنان برچيده خواهد شد و ايران مي تواند بيخ گوش اسرائيل براي كمين پايگاه نظامي و اطلاعاتي داير كند.
در مقابل اسراييل هم بيكار ننشسته و تنها اميدش براي نا امن كردن ايران،عراق،سوريه استفاده از مثلث كردها براي نا امني سه كشورخط مقاومت بوده و تحريك مخالفان غربگراي براي مواجهه با اين دولت ها مي باشد به همين خاطر كردها با اعلام همه پرسي با پرچم اسراييل به خيابان ها آمده و اعلام همبستگي كردند.
دامي كه اسرائيل براي كردها پهن كرده نتيجه اي جز ويراني كردستان نخواهد داشت و جنگ با دولت مركزي با فاجعه انساني رقم خواهد خورد.
دهوك به عنوان شهري توريستي وپلكاني درحقيقت مامن جاسوس ها و سرويس هاي اطلاعاتي اسرائيل براي ويرانگري درمنطقه خاورميانه و طراحي عمليات هاي تروريستي در منطقه است.
سوريه پس از پاكسازي داعش تازه به سرنوشت عراق در خصوص اعلام خود مختاري يا استقلال كردهاي كوباني يا عين العرب دست و پنجه نرم خواهد كرد و با طراحي تمام عيار جنگ با داعش تبديل به جنگ كردستان در تاريخ خاورميانه به ثبت خواهد رسيد كه در نهايت نتيجه آن كشتار هزاران انسان بي گناه و نابودي زير ساخت هاي منطقه كردستان خواهد بود.
سوريه پس از پايان جنگ زمينه هاي اقتصادي فراواني را براي ايران فراهم خواهد كرد كه مي تواند بسياري از مشكلات كاري و بيكاري ايران را رفع كند اما تجربه نشان داده درعراق عليرغم تمام جانفشاني هاي ايرانيان براي حفظ عراق با بي تدبيري مديران بازار هاي اين كشور در اختيار تركيه و چين قرار گرفته كه يكي از حاميان اصلي ويراني عراق بوده است.
ايران با عبوراز فرات نبايد اجازه توافق يك جانبه ومنتطقه آتش بس را بين روسيه و آمريكا به رسميت بشناسد زيرا درهرآتش بسي كه بين روسيه و آمريكا بدون هماهنگي ايران صورت گرفته در نهايت با پرداخت تلفات سنگين از طرف جبهه مقاومت روبرو شده كه هزينه تفاهم دو ابرقدرت را پرداخت نموده است.
ايران با توجه به داشتن نيرو در سوريه و حضور نظامي و مستشاري به هيچ وجه اجازه ايجاد منطقه امن و آتش بس را بدون حضورخود ندهد و تا زمانيكه در پاي ميز مذاكره سهم و تاثير گذاري خود را مشخص نكرده به دفاع و مبارزه با تروريست ها ادامه دهد.
در صورت حركت درست ايران و جبهه مقاومت و ضربه نشدن در ميز مذاكره ايران در مديترانه دايره محاصره اسراييل را تنگ تر خواهد كرد و آمريكا از اين محور محروم و بخشي از قدرت استراتژي خود را در منطفه سانتكام ازدست خواهد و استارت افول امپرا طوري شيطان بزرگ رقم خواهد خورد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها