خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

دفاع مقدس ما با فرهنگ عاشورا عجین شده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایٍثارگران قزوین گفت: دفاع مقدس ما با فرهنگ عاشورا عجین شد به همین دلیل توانستیم در مقابل نظام سلطه‌ی ابرقدرت‌ها در جهان به پیروزی دست یابیم.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۷۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش روابط عمومی بنیاد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا، قیام امام حسین(ع) را سرلوحه‌ی ایثار و فداکاری خود در این دوران قرار دادند.
وی با تشریح حماسه‌های ماندگار شهدا و جانبازان در طول دفاع مقدس افزود: با ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و ایثارگران، جنگ هشت ساله ما تنها جنگی است که در طول تاریخ این کشور حتی یک وجب از خاک آن به تصرف دشمن در نیامد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دفاع مقدس ما با فرهنگ عاشورا عجین شد به همین دلیل توانستیم در مقابل دشمنان به پیروزی دست یابیم.
این مسوول افزود: دفاع مقدس هشت ساله با ایثار و رشادت‌های مردم و هدایت‌های رهبر انقلاب توانست نظام فکری جدیدی را در مقابل نظام سلطه‌ی ابرقدرت‌ها در جهان عرضه کند.
حقایق‌پور گفت: انقلاب اسلامی تئوری متفاوتی از ایران و مردم آن در مقابل جهان به نمایش گذاشت به طوری که همه دنیا بسیج شدند و رژیم صدام عفلقی را برای مقابله با این تئوری به جنگ با ما فرستادند.
وی افزود: علی‌رغم هجمه‌ی همه جهانیان در طول هشت سال دفاع مقدس به ایران اسلامی، رزمندگان ما با هدیه‌ی جان و مال خود در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کردند تا امروز کشور ما به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه، انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در سطح جهان باشد.
این مسوول گفت: بعد گذشت 37 سال از آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی، هنوز هم بازماندگان شهدا و جانبازان که همچنان رنج دفاع مقدس را به دوش می‌کشند طی تمام صحنه‌ها در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرو و پیش قدم هستند.
حقایق‌پور با اشاره به اهمیت برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: این هفته یادآور حماسه‌های ماندگار مردم ایران در مقابل دشمنان اسلام در سراسر جهان می‌باشد و گرامیداشت ایام یاد شده، بزرگداشت ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی می‌باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس، بر برگزاری برنامه‌های ترویجی متناسب این ایام در سطح استان تاکید کرد.
طی این جلسه، راهکارهای اجرای طرح کارسنجی کارکنان بنیاد و ارایه‌ی خدمات بهتر به جامعه ایثارگران در دفاتر پیشخوان دولت مورد بررسی قرار گرفت
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها