خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

برداشتن چشم امید از آمریکا، بهترین راه مقابله است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: برداشتن چشم امیدمان از این شیطان بزرگ بهترین راه مقابله در برابر آمریکائیان است.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در برنامه دانش‌آموختگی دانشجویان علوم نظامی در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در کلمات و جملاتشان تاکید داشته‌اند اتکا به خود و برداشتن چشم امیدمان از این شیطان بزرگ بهترین راه مقابله در برابر آمریکائیان است.
وی تشریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بی اعتمادی خودشان را نسبت به دولت آمریکا اعلام کرده‌اند و امروز تجربه نیز خود این موضوع را تایید کرده است که آمریکائیان هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستندو
این مسئول حفظ منافع و سلطه بر ایران را از اهداف آمریکائیان عنوان کرد و گفت: آمریکائی ها تنها به دنبال حفظ منافع خود و سلطه بر ایران هستند ولی با این وجود هنوز عده‌ای در داخل کشور در خوش‌باوری بوده و چشم بر روی این حقیقت‌ها بسته اند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین مطرح کرد: همانطور که شاهد هستیم علیرغم پایبندی‌های ما به تعهداتمان، آمریکا به هیچ یک از قول‌هایش رعایت نکرده و حتی تهدیدات و تحریم هایش علیه ایران بیشتر از قبل نیز شده است.
حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد:امروز می‌بینیم که پیمان بستن با دشمنی که جز زبان زور به هیچ چیز دیگری پایبند نیست نتیجه‌ای را به دنبال نخواهد داشت.
وی در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: هر انسان عاقلی با مشاهده این اقدامات دولت آمریکا در رفتارش تجدید نظر می‌کند و دستگاه دیپلماسی ایران نیز باید در این زمینه هوشیارانه تر عمل نماید.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها