خبرهای داغ:
با حضور 350 نفر؛

همایش طلایه‌داران تبلیغ در بهار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

همایش طلایه‌داران تبلیغ در بهار برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربهار، با بیان اینکه ماه محرم فرصت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: هدف اصلی حضرت سیدالشهداء (ع) از قیام عاشورا، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و این فریضه واجب نباید بین مومنان به فراموشی سپرده شود.

وی یادآور شد: ماه محرم، ماه جانفشانی، ایثارگری، شجاعت و پاسداری از دین خداوند در برابر طاغوت و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه همه طلایه‌داران تبلیغ و عزاداران حسینی(ع) باید امر به معروف را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، ابراز داشت: همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در شهرستان بهار برگزار می‌شد.

وی گفت: این همایش، با حضور 350 نفر از مبلغان و روسای هیات‌های ورزشی و مداحان شهرستان بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) با سخنرانی آیت الله طاهری از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه همایش طلایه‌داران تبلیغ با رویکرد آموزشی و هماهنگی ایام محرم، مبارزه با خرافه‌گرایی و آسیب‌ها برگزار می‌شود، افزود: پنجم آبان ماه سال جاری، انتخابات شورای هیات مذهبی شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: آن دسته از روسای هیأت‌های مذهبی که داوطلب کاندیداتوری شورای هیات مذهبی هستند برای ثبت نام و تکمیل پرونده تا دهم مهرماه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار مراجعه کنند.                       

انتهای پیام/

ارسال نظرات