مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان خبر داد

اعزم 2هزار گلستانی به راهیان نور غرب و شمالغرب

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان گفت: در راهیان نور امسال غرب و شمالغرب 2هزار نفر از استان گستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۴۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  کاظم نوروزی مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان درخصوص اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب اظهار داشت: در راهیان نور امسال غرب و شمالغرب 2هزار نفر از استان گستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بنا به پیش بین های صورت گرفته قرار بود فقط 750 نفر به این سفر معنوی اعزام شوند که با استقبال صورت گرفته و در خواست های صورت گرفته در این زمینه این تعداد را به 2 هزار نفر رساندیم.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا با بیان اینکه این اعزام ها در طول یک ماه به اتمام رسید و شروع آن ها از 26 تیر بود اظهار داشت:به صورت تقریبی 40در صد این زائرین برادران و خواهران اهل سنت استان کلستان بودند .

وی ادامه داد: محلات ، بسیج سازندگی ، بسیج جامعه پزشکی ، اصناف ، ازاقشار شرکت کننده در این سفر ها بودند.

نوروزی در پاسخ به سوالی در خصوص زیرساخت های راهیان نور غرب و به ویژه شمالغرب اظهار داشت: راهیان نور غرب و شمالغرب به دلیل حجم بالای سفر های راهیان نور در فصل تابستان نیازمند ایجاد زیرساخت مناسب در این زمینه است.

وی افزود: استان کردستان به نسبت دیگر استان های میزبان راهیان نور در فصل تابستان نیازمند نگاه ویژه است.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان یادمان ها، راویان اسقراری در یادمان های شهداء و سایر برنامه های اجراء شده از سوی دست اندرکاران راهیان نور استان های کردستان و کرمانشاه را در سطح بسیار بالایی توصیف کرد و تصریح کرد: علیرغم وجود زیر ساخت های موجود در این استان ها به ویژه استان کردستان اما برنامه های آنان با کیفیت بسیار مناسبی برگزار می شود.

ارسال نظرات