خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز برپا می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز در سطح استان قزوین برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احسان‌الله لنکرانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، نمایشگاه معرفی شهدای دانش‌آموز با هدف شناساندن آنها به قشرهای مختلف مردم در سطح استان قزوین برپا می‌شود.
وی افزود: این مجموعه‌ نمایشگاهی خلاصه‌ای از زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و تصاویر یکصد و 80 شهید دانش‌آموز سراسر کشور می‌باشد که در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: نمایشگاه یاد شده برای نخستین بار در سطح کشور به ویژه استان قزوین و شهرهای تابعه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از آثار به نمایش گذاشته شده این نمایشگاه بازدید کنند.
این مسوول گفت: نمایشگاه عکس دانش‌آموزان شهید با هماهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در 40 مکان مختلف از جمله مدارس شاهد و ایثارگران به نمایش گذاشته خواهد شد.
این مسوول افزود: تصاویر استفاده شده در مجموعه نمایشگاهی از شهدای استان‌های مختلف می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاصی در ارتباط با حضور آنان در هشت سال دفاع مقدس است.
گفتنی است: استان قزوین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 300 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها