خبرهای داغ:
خيانتي به بزرگي همه تاريخ:

60 درصد مردم امريكا موافق حمله اتمي به ايران هستند

در يك نظر سنجي كه توسط موسسه اي در آمريكا متعلق به يهوديان انجام گرفت بيش از 60 درصد مردم ايالات متحده موافق حمله اتمي اين كشور به ايران با دو ميليون تلفات هستند.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۵۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در يك نظر سنجي كه توسط موسسه اي در آمريكا متعلق به يهوديان انجام گرفت بيش از 60 درصد مردم ايالات متحده موافق حمله اتمي اين كشور به ايران با دو ميليون تلفات هستند تا بتوانند انقلاب اسلامي و دولت را وادار به تسليم در برابر خواسته هاي خود نمايند. خبرگزاري بسيج بخشي از اين اسناد را ترجمه نموده كه از نظر مخاطبان مي گذرد.
به گزارش خبر گزاري بسيج از قزوين، در اين سند منتشر شده آمده است: در اگوست 1945بيش از 85 درصد مردم آمريكا در خصوص دستور هري ترومن براي حمله اتمي به هيروشيما و ناكازاكي راي مثبت دادندحال پس از 7 دهه گذر از اين ماجرا كه تصميم به حمله اتمي عليه ژاپن گرفته است مي گذرد. 70 سال از جنگ جهاني دوم مي گذرد كه تصميم ترومن درست بوده است.
در ادامه اين سند ضمن مطرح كردن سوالاتي بيان شده : تا سال 2015 بيش از 46 درصد مردم آمريكا در خصوص حمله اتمي به ژاپن اظهار نظر همگام با ايالت متحده داشته اند و بمباران اتمي ژاپن به دستور ترومن را تصميم درستي در آن مقطع زماني مي دانستند و در برابر پرسشي مبني بر ااينكه تقويت بنيه دفاعي و هسته اي ايالت متحده لازم است يا خير جواب اكثر مردم موافق و همگام با سياست هاي هسته اي دولت بوده است.
در اين نظر سنجي ضمن مطرح كردن سوالاتي در اين خصوص آورده است: مردم آمريكا در مواجهه با اين پرسش كه آمريكا براي ساخت قدرت برتر در دنيا و سازنده خود به عنوان پليس جهاني آيا موافق كاربرد سلاح اتمي بر عليه دشمنان خودهستيد و تا چه ميزان كشتار نياز است كه بتوان از ايالت متحده دفاع كرد؟
پاسخ اغلب مردم در اين نظر سنجي كاربرد استفاده از بمب اتم براي منافع آمريكا ضروري و نيازمند حفظ و تقويت قدرت هسته اي كشور است و در صورت مواجهه با ديگر كشور ها و جنگ تمدن ها با كشتار بيش از دوميليون نفر موافق بوده اند و بيش از 60 درصد مردم آمريكا موافق باز تكرار حمله اتمي هيروشيما و ناكازاكي در ايران هستند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها