خبرهای داغ:
مینو اصلانی در اشاره به وظایف خواهران طلبه بسیجی مبلغ گفت: جریان فمنیسم تهدید جدی ای برای جامعه بانوان به ویژه دختران جوان است و نقش خواهران طلبه در مقابله با این پدیده نامبارک، بسیار مهم و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۹۲۰۹۴۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، دوره تخصصی هادیان سیاسی سراسر کشور به همت واحد خواهران بسیج طلاب ، با حضور طلبه های سطح 3 سراسر کشور و با هدف تربیت هادیان سیاسی در قم در حال برگزاری است.

مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور روز گذشته در جمع 400 طلبه شرکت کننده در این دوره به سخنرانی با موضوع «نقش آفرینی مبلغان و هادیان سیاسی در جامعه» پرداخت.

وی با اشاره به رسالت خواهران طلبه بسیجی گفت:  شما باید به مسائل زن در غرب و جریان شناسی آن به صورت علمی و تخصصی به خوبی آشنا باشید.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: ج جریان فمنیسم تهدید جدی ای برای جامعه بانوان به ویژه دختران جوان است و نقش خواهران طلبه در مقابله با این پدیده نامبارک، بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است تا شما از آموزه های اسلامی، مبانی حقوقی زن در نظام اسلامی در برابر اشاعه افکار پوسیده غربی دفاع کنید و در مقابل اقدامات نهادهای وابسته به تفکرات فمنیستی مقابله کنید تا این بحث ها به راحتی در جامعه بیان نشود و افراد کم اطلاع تحت تاثیر آنان قرار نگیرند.

ارسال نظرات