خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

دفاع مقدس به ما درس دل خوش نکردن به لبخند های دشمن را داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز گفت: دفاع مقدس به تعبیر امام راحل دانشگاهی بود که شاگردان اولش شهدا ایثارگران و جانبازان و رزمندگان بودند ، دانشگاهی که دانش آموختگان آن فرماندهان چون سردار سلیمانی می باشند که خار چشم دشمنان و مایه آرامش ولی امر و رهبری هستند .
کد خبر: ۸۹۲۱۱۰۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

حجت السلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم اظهار کرد : عرض تسلیت دارم به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ابی عبدالله و تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم را این دو حادثه عظیم و بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ بشر را گرامی داشتند .
وی ادامه داد : آنچه در ابتدا به نظر می رسد هم جنس و هم سنجش بودن این دو نهضت در مبانی و ارزشها ست تا آنجا که بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) می فرماید :( این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه می دارد ) و انقلاب اسلامی ما در راستای احیا اسلام ناب بوده و عرصه دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز و احیا ارزش های دینی و اسلامی بوده است
وی افزود : رزمندگان ما و ایثار گران شهداء و خانواده شهداء پیشگامان عرصه دفاع مقدس بودند و با جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی تعهد و تغییر خودش به ارزش های دینی لبیک گفتند .
شجاعی مهر گفت : دفاع مقدس عرصه قدرت نمایی ملتی مظلوم بود که تکه بر امدادها و نصرتها الهی توانستند آنچه که انجام آن حتی در مخیله و فکر بعضی نمی گنجید عملی کنند و پرچم عزت و پیروزی را به احتزاز درآورند عرصه دفاع مقدس عرصه اعتقاد و اعتماد به خداوند است صحنه ای زیبا از پیوند ولایت امام و مطمئن به نصرت الهی در برابر همه ابر قدرت ها با کم ترین امکانات ایستادند و یا ایستادگی و صبر شکیبایی ایثار و از جان گذشتگی درسهای ماندگار برای آفریدگان به ارمغان گذاشتند .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در ادامه افزود : دفاع مقدس گرامیداشت یک مکتب است که دیگران آن را در کربلا و صحنه باز و گشوده آن امروز در سوریه و عراق یمن دیده می شود . ما در سایه دفاع مقدس آموختیم و آموزاندیم که برای رسیدن به آزادی استقلال و عزت و سربلندی باید فقط به قدرت لایزال الهی تکیه نمود و تولی یا غیر از خدا مشکلی را حل نخواهد کرد .
وی بیان داشت : صحنه دفاع مقدس که هشت سال توانست بر همه جنبه های زندگی و فرهنگی ما تاثیر بگذارد یک دانشگاه بود که باید درسهائی از آن آموخت درس عزت و ذلت ناپذیری درس استقلال ، آزادی و آزادگی درس استقامت و پایمردی درس تلاش شجاعت و شهامت درس قناعت درس دین داری درس دشمن شناسی و درس دل خوش نکردن به لبخند های دشمن درس تکیه بر خدا.
شجاعی مهر گفت : دفاع مقدس به تعبیر امام راحل دانشگاهی بود که شاگردان اولش شهدا ایثارگران و جانبازان و رزمندگان بودند ، دانشگاهی که دانش آموختگان آن فرماندهان چون سردار سلیمانی می باشند که خار چشم دشمنان و مایه آرامش ولی امر و رهبری هستند .
وی در پایان گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت : برنامه های مختلفی در این دهه سپاه و بسیج برگزار می کند که من از مردم انقلابی و بسیجیان درخواست می کنم که در این مراسمات شرکت نمایید .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها