خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

کشتار مسلمانان مظلوم میانمار دغدغه رهبر انقلاب است

حجت الاسلام قندهاری در محفل روایتگری شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود در منزل شهید نوری گفت: امروز استکبار به جان امت اسلام افتاده، کشتار مسلمانان مظلوم میانمار و مشکلات جهان اسلام که رهبر انقلاب دغدغه دارند و خون دل می خورند.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در محفل روایتگری شهداو ایثارگران شهرستان شاهرود که در منزل شهید رمضانعلی نوری در روستای دیزج برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه باید بدانیم و بفهمیم شهدا از ما جه انتظاراتی دارند اظهار کرد: شهید نوری در هر صحنه که نیاز انقلاب بود حضور فعال داشت و امروز نیاز انقلاب چیست؟
وی افزود: این خاطرات را می‌شنویم که امروز در صحنه بطور جدی حضور داشته باشیم، استکبار به جان ما افتاده، کشتار مسلمانان مظلوم میانمار که رهبر انقلاب دغدغه دارند و خون دل می‌خورند و مشکلات جهان اسلام نیز هست.
قندهاری با اشاره به پخش کلیپ انتخابات در جلسه ایرانیان نیویورک با سخنرانی رئیس جمهور گفت: رهبری دغدغه چه دارند و آقایان در کجا سیر می‌کنند و این‌ها همه جای تاسف دارد.
وی ادامه داد: ما امروز در جامعه با مشکلات مختلف مواجهه هستیم، اما وقتی نگاه می‌کنیم همه ما در مقابل خون شهدا مسئولیم چرا که شهدا تکلیف ما را مشخص کردند و رهبری تاکید فرمودند: بی توجهی به خانواده شهدا خیانت و جفاست.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: این تاکید رهبری در مورد خانواده شهدا نشان از آن دارد که خبر و اتفاقی در حال رخ دادن است و وظیفه اصلی ما تجلیل و تکریم خانواده شهداست که احترام بگذاریم و آنچه آن‌ها می‌خواهند انجام دهیم که خون شهدا پایمال نشود تا انقلاب آسیب نبیند.
وی تاکید کرد: حضور در این فضا ارزشمند و قیمتی است و باید خدا را شکر و قدردان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها