فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: 35 برنامه فرهنگی برای گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان مرزی در نظر گرفته شده و اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۸۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: رژه خودرویی ، برگزاری زیارت عاشورا، اجرای مسابقه های ورزشی، نصب بنر و پلاکارد های بزرگداشت این هفته در محیط های شهری و ادارات، بیان خاطرات دفاع مقدس در نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی قبور شهیدان و برپایی محفل انس با قرآن از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نباید گرامی داشت دوران دفاع مقدس به یک هفته منحصر باشد افزود: هشت سال دفاع مقدس تابلوی زرینی شد برای تمام آزادی خواهان جهان که مسیر صحیح حرکت را گم نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران یادآوری کرد: امسال برنامه های باشکوهی با همکاری تمامی ادارات و دستگاه ها در شهرستان خواهیم داشت.

سرگرد جاویدان ضمن یادآوری جانفشانی ها و سرافرازی های ملت ایران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: به منظور ایجاد جاذبه برای همه اقشار جامعه به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید با شکوه خاصی و با همکاری تمام ادارات صورت گیرد.

 

 

ارسال نظرات