خبرهای داغ:

قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیما خوزستان در مرز چذابه مستقر می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیما مرکز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

مسلم رحیمی  درباره پوشش برنامه‌های صدا و سیما در ماه محرم و صفر اظهار داشت: تعدادی از نیروهای صدا و سیما مرکز خوزستان برای پوشش برنامه‌های ماه محرم به ویژه در اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شوند که در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری برای تشکیل قرارگاه رسانه‌ای شدند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برنامه‌های محرم و اربعین امسال با شکوه‌تر از سال گذشته از صدا و سیمای مرکز خوزستان نمایش داده شود، افزود: شبکه استانی سیمای خوزستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و اربعین حسینی از مراسم پیاده‌روی عاشقان اباعبدالله و حال و هوای زائران   به صورت زنده ارتباط برقرار می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با بیان اینکه برنامه‌های اربعین حسینی کلیه شهرستان‌های استان پوشش داده می‌شود، گفت: برنامه شب‌های کارون، مراحب، طعم زندگی و بیت‌الهنا به صورت ویژه ایام محرم پخش می‌شوند همچنین پخش گزارش از مسیر اربعین از مواکب حسینیه  در قالب 15 برنامه از جمله برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان است.

وی ادامه داد: برنامه "ره توشه" که پیرامون کلام اخلاقی اباعبدالله است، برنامه اربعین از چذابه به مدت 10 روز در کنداکتور 8 نوبت با مرکز خوزستان و شبکه‌های سراسری، پخش کلیپ‌های نوحه اربعین به گویش‌ها و زبان محلی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام اربعین حسینی است.

رحیمی درباره پخش مستندها با موضوع اربعین توضیح داد: مستندهای "سه روز تا بهشت"،" اخلع نعلیک"، "صراط مستقیم" و " خطابه سوم" که از برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز استان هستند در ایام محرم پخش می‌شوند.

وی با بیان اینکه   مستند " زلال جاری آب" و تولید مستند ویژه اربعین از جمله مستندهای در نظر گفته شده برای ایام اربعین هستند، بیان کرد: ضبط و پخش کلام کارشناسان مذهبی، پوشش تجمع عزاداران حسینی در اربعین، پخش فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی با موضوع اربعین و موشن گرافیک اربعین از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز خوزستان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار