فرماندار ویژه میناب، گفت: ایران اسلامی بر خلاف اتفاقات سیاسی و کم سابقه ای که در هشت سال دفاع مقدس متحمل شد امروزه به جز قدرت های بزرگ منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ابوذر مهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب صبح امروز در جمع نیروهای مسلح و یگان های رژه رونده در مراسم گرامیداشت سی و یکم شهریور ماه ، حضور نیروهای مسلح و بسیجیان پا در رکاب در پیشبرد اهداف انقلاب خاری بر چشم دشمنان دانست و گفت: اقتدار امروز نیروهای مسلح به مدد روحیه بسیجی و نفس مسیحایی امام راحل(ره) است.

فرماندار ویژه میناب افزود: رزمنده هایی که با سرکوب رژیم بعثی پرونده رژیم جنایتکار را بستند، عزیزانی که علیرغم تحریم های لجستیکی با بسیج عمومی و وحدت کلمه با اتحاد همه مردم و اقدام و مذاهب مختلف حماسه جاودانه ایر را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی اظهار کرد: اتحاد اقشار مختلف و نفس مسیحایی امام راحل(ره) توانست دفاعی بوجود بیاورد که تا ابد مقدس شود و امروز بر خلاف اذعان همه دنیا و مخالفین، انقلاب اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانسته به جز قدرت های برتر دنیا تبدیل شود.

فرماندار ویژه میناب گفت: بر خلاف گفته های دشمنان انقلاب نیروهای مسلح عامل تهدید نیستند، فرهنگ ما فرهنگ مودت و تعامل در منطقه است لذا رژیم هایی که به هیچ معاهدات بشردوستانه پایبند نیستند عامل تهدید در منطقه محسوب می شوند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح در حفظ تمامیت ارضی و در دفاع از مقابله با تجاوزگران لحظه ای کوتاه نخواهد آمد و هر کشوری که بخواهد فکر حمله به ایران اسلامی در سر داشته باشد قبل از اینکه درست بر ماشه اسلحه ببرد از ریشه نابود می شود.

این مقام مسئول گفت: ما هیچگاه حکومت نظامی و دولت نظامی نداشته ایم، همه کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند بیایند و درس مردم سالاری و وحدت را از نیروهای مسلح ما یاد بگیرند.

نخعی بادآور شد: ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت ادوات و تجهیزات نظامی و ساخت موشک های دوربرد و نقطه زن جز قدرتمند ترین کشور منطقه تبدیل شده است لذا روز به روز باید بر پیشرفت حوزه دفاعی کشور افزوده شود.

فرماندار ویژه میناب نیروهای مسلح را عامل بازدارندگی ثبات و اقتدار در منطقه برشمرد و تصریح کرد: همه این پیشرفت ها به مدد روحیه انقلابی، جهادی و حماسی نهفته در ملت ایران است لذا بازخوانی دفاع مقدس با هدف انتقال ارزهای آن به نسل جوان یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

نخعی گرامیداشت سی و یکم شهریور بعنوان یک روز ملی و ارزشمند در تاریخ انقلاب ضروری دانست و گفت: دفاع مقدس علیرغم همه خساراتی که با اتحاد کشورهای دنیا بر کشور ما تحمیل شد، درس استقامت، صبر، شجاعت و ایستادگی به رزمنده های ما آموخت، این جنگ برای انقلاب برکات زیادی داشت، دفاع مقدس یک دانشگاه و گنج بیپایان و تمام نشدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات