مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
سردار حسین عنوان کرد: دفاع مقدس یک افتخار و یک صنعت زرین برای نظام مقدس اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سردار حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان در آغازین روز از هفته دفاع مقدس  و در آیین رژه اقتدار نیروهای مسلح استان ایلام گفت: دفاع مقدس یک افتخار و یک صنعت زرین برای نظام مقدس اسلامی است.
حسینی اظهار کرد: شباهت های زیادی در حادثه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد که از آن جمله می توان به هدف قیام عاشورا و دفاع مقدس که هر دو قیام برای الله و مبارزه با کفر بود، اشاره کرد.
وی افزود: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانستند در ۲۸۷۷ روز نبرد، ۷۲ هزار اسیر و ۳۹۵ هزار کشته برای دشمن رقم بزنند و شکست سختی بر آنان تحمیل کنند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد: رهبری الهی امام و شور رزمندگان و فداکاری جوانان امیدهای دشمن را تبدیل به یاس کرد.
حسینی تاکید کرد: از ارتش صدام و فرماندهان دوره دیده ولشکرهای مجهز صدام خبری نیست؛ اما امروز پیام انقلاب اسلامی به سراسر منطقه و اقصی نقاط مختلف دنیا مخابره شده است.
وی افزود: امروز در مبارزه با آمریکا فقط مبارزه جواب می دهد و امروز امریکا و رئیس جمهور او نشان دادند که آنها به هیچ چیزی تعهد ندارند و البته ترامپ دیپلماسی بلد نیست و داعش و تکفیری ها دست نشانده آمریکا هستند و سرنوشت او همانند صدام رقم خواهد خورد.
حسینی خاطر نشان کرد: باید ارزش های دفاع مقدس نشر داده شوند چرا که رمز و راز استمرار حادثه عاشورا بر حق بودن قیام و تکرار و بزرگداشت آن حادثه الهی بود؛ لذا باید ارزش های دفاع مقدس را تجلیل کرد و اجازه نداد به فراموشی سپرده شوند.

فرمانده سپاه استان در ادامه با اشاره به بدعهدی امریکا در قبال برجام ، بیان داشت: امریکا به هیچ تعهد و پیمان های بین المللی پایبند نیست و سخنان آرامم در سازمان ملل در همین راستا است.

وی افزود: رئیس جمهور امریکا خشونت گرا است و زبان دیپلماسی را نمی داند و ایران را متهم به حمایت از تروریست می کند.

 

ارسال نظرات